Lietuviai šluote šlavė šokoladą ir braškes, o Vasario 16-ąją dešimtimis kartų išaugo nacionaline simbolika puoštų suvenyrų pardavimai.

Šiais metais vasario 16 dieną valstybinių vėliavų ir vėliavėlių parduota beveik milijonas vienetų.

„Tautine atributika lietuviai pradėjo domėtis jau Šv. Valentino dieną, tad pirkdami saldainius ar pliušines širdeles, į pirkinių krepšelį įsidėjo ir nacionaline simbolika puoštų suvenyrų. Palyginti 2016 ir 2017 m. duomenis, šiais metais tautiniais motyvais puoštų daiktų ir aprangos, pavyzdžiui, pakabukų, kepurių, šalikų, skarelių, kojinių ir kt., pardavėme bent tris kartus daugiau nei pernai. Mums, kaip lietuviškam prekybos tinklui visos nacionalinės šventės yra itin svarbios, todėl tądien visiems pirkėjams vėliavos ir kita tautinė atributika siūlyta su 30 proc. nuolaida. Norėjome Lietuvą papuošti vėliavėlėmis“, – sakė „Maxima LT“ Pirkimų departamento direktorė Vilma Drulienė.

Tradiciškai Valentino dieną mylimieji vieni kitus pradžiugino gėlėmis ir gardėsiais.

Palyginti su įprastu laikotarpiu, artėjant Valentino dienai ir per ją šiais metais skintų ir vazoninių gėlių pardavimai išaugo 40 proc., tortų – 14 proc., pyragaičių – 22 proc., desertų – 66 proc.

Vasario 16-ąją parduota 4,5 karto daugiau šalikų, kepurių ir magnetų tautine tematika nei praėjusiais metais.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba beveik 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (87)