Kompanijų sandoris į vieną kompaniją sujungtų tokius prekės ženklus kaip „Heinz“ kečupas bei „Dove“ higienos priemonės.

Pitsburge įsikūrusi „Kraft Heinz“ patvirtino gandus ir teigė, kad „Unilever“ buvo pateiktas „išsamus pasiūlymas“, kurį kompanija atmetė. Tačiau amerikiečiai pareiškė neatmetantys galimybės pateikti naują pasiūlymą ir toliau bandyti sujungti kompanijas.

Paaiškėjus šiai naujienai, „Unilever“ akcijos Londone šoktelėjo apie 14 proc. „Kraft Heinz“ akcijos išankstinėje Niujorko prekyboje pakilo 3,7 proc.

„Unilever“ priklauso tokie puikiai žinomi prekės ženklai kaip „Dove“, „Hellman's“, „Knorr“, „Lipton“, „Rama“ ar „Rexona“.

Jei susijungimas vis dėl to įvyktų, jis taptų didžiausiu visų laikų sandoriu maisto ir gėrimų pramonėje bei aplenktų 2015 m. įvykusį susijungimą, kuris sukūrė dabartinę „Kraft Heinz“ kompaniją.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)