„Jei kelionė neatitiko mūsų lūkesčių arba buvo pateiktas kitoks kelionės turinys, arba ji iš viso neįvyko, yra dvi institucijos, į kurias reikia kreiptis – Turizmo departamentas prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos ir Vartotojų teisių apsaugos tarnyba“, – pabrėžia advokatas advokatas J. Vilis.

Pasak jo, Turizmo departamentas užsiima kelionių organizatorių ir turistinių agentūrų priežiūra.

Jei kelionė apskritai neįvyko, advokatas siūlo visų pirma kreiptis į šią įstaigą, nes tokiu atveju galima gauti kompensaciją iš lėšų, kurios sumokamos kaip kelionių organizatoriaus draudimas.

Jei kelionė įvyko, bet yra konkrečių nusiskundimų, pasak advokato, tikslingiausia būtų kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Tokiu atveju reikėtų turėti konkrečių įrodymų, kaip kelionės lūkesčiai buvo nepatenkinti.

„Neužtenka vien tik pasakyti, kad vanduo baseine buvo per šaltas. Reikia įrodymus fiksuoti – ar tai būtų vaizdo, ar garso įrašas. Pagal Civilinio proceso kodeksą, įrodymai yra bet kokie duomenys, iš kurių galima daryti išvadas apie faktus. Mes kiekvienas dabar turime telefoną, tai – puikiausias įrodymų rinkimo įrenginys“, – pabrėžia advokatas.