Verta nepamiršti, kad šį sezoną savo garderobą reikėtų atnaujinti ne tik suknelėmis ir sijonais, bet ir marškinėliais su įvairiais užrašais, mažais rankinukais, plačiu diržu ar net rožinės spalvos palaidine: būtent dėl tokių aprangos detalių šiais metais yra pamišusios viso pasaulio madų mylėtojos…

Šių metų pavasario „must have“ – maža rankinė, kurioje telpa tik mobilusis telefonas ir lūpdažis. Bet tiek ir tereikia moteriai, tiesa?

Na, mielosios, prisipažinkite, kaip dažnai tenka pasiklysti savo didelėse rankinėse? Šį sezoną galite drąsiai jas pamiršti ir dideles rankines iškeisti į mažus rankinukus.

Ir kas sakė, kad maža rankinė yra skirta tik vakarėliams? Šį sezoną tokie maži rankinukai yra skirti ir kasdienybei. Tad drąsiai savo garderobą atnaujinkite maža rankine, kuri yra vos piniginės dydžio. Toks mažas rankinukas karaliauja šių metų pavasario mados viršūnėje.

Drąsiai ieškokite rankinių, kurios yra dekoruotos skirtingų spalvų odomis, dirželiais ar metalinėmis puošmenomis ar bent jau metallic efektu. Ir taip paprastai viena maža rankinė padės susikurti originalų ir nepakartojamą įvaizdį.

Beje, šiais metais taip pat labai madingos dėžučių formas primenančios rankinės. Tokio stiliaus rankinės puikiai tiks toms, kurios ieško elegancijos ir siekia atrodyti kaip tikros damos. Be to, į tokios formos rankinuką galima įsidėti ne tik lūpdažį ar telefoną, bet ir darbo knygą ar mėgstamų kvepalų buteliuką.

Tos, kurios visgi nenori skirtis su savo didelėmis rankinėmis, turėtų jas keisti į žaismingos formos rankines. Ši tendencija – ne naujiena mados pasaulyje, tačiau šiais metais ir vėl grįžta į madą. Seniau žaismingos formos rankines populiarino mados namai „Chanel“, o šį sezoną naujas formas kuria ir kiti mados namai: „Moschino“, „Thom Browne“, „Dior“…

Katytes šiais metais keis tigrai ir liūtai

Netikite? Pažiūrėkite mados namų „Gucci“ kolekciją.

Dauguma silpnosios lyties atstovių myli kates, tačiau šį sezoną dizainerių akys krypsta ne į mielus naminius gyvūnėlius – kates, bet į pavojingus ir laukinius džiunglių liūtus ar tigrus.

Kodėl? Atsakymas labai paprastas – todėl, kad mada taikosi prie šių dienų pasaulio, kuris nė iš tolo neprimena naminės ir mielos katės…

Jei dar 2016-ais metais tokie dizaineriai kaip „Gucci“ ant savo kuriamų drabužių ar reklaminių katalogų dėjo kačių ir įvairių kitų gyvūnų raštus bei motyvus, tai dabar šiuos mielus gyvūnėlius mados namai keičia grėsmingomis liūtų ir tigrų detalėmis.

Gucci

Tik pažvelkite į šių metų pavasario „Gucci“ mados namų reklaminę fotosesiją, kurioje karaliauja plėšrūs liūtai ir tigrai: 25 nuotraukos, padarytos Romoje, yra ne tik meniškos, bet ir keliančios susižavėjimą. Vien ko vertas kadras, kuriame užfiksuoti ne tik modeliai su prabangiais „Gucci“ akiniais nuo saulės, bet ir tolumoje „Trevi“ fontane besimaudantis tigras…

Kokią žinutę šiemet norite perduoti pasauliui? Šūkiai – šio sezono mada

Tikriausiai dauguma iš mūsų žinome atsakymą į klausimą, kokio prekinio ženklo šūkis yra „Just do it“ („Padaryk tai“). Atrodo, kad sportinių prekių ženklas „Nike“, kuris ir sugalvojo šį šūkį, verčia ne vieną madų dizainerį eiti panašiu keliu – kurti tam tikrą žinią nešančius efektingus ir trumpus šūkius.

Žinutės, kurias žinomi pasaulio dizaineriai nori perduoti savo gerbėjams, šiais metais yra pačios įvairiausios. Pavyzdžiui, dizaineris Haider Ackermann ant marškinėlių uždėjo užrašą „Būk savo herojus“ (angl. „Be your own hero“). Įvairūs užrašai yra viena iš didžiausių šio sezono sensacijų.

Šią mados tendenciją taip pat plėtoja ir „Christian Dior“ mados namų direktorė Maria Grazia Chiuri, kuri pasirinko Chimamanda Ngozi Adichie frazę „Mes visos turime būti feministės“ („We should all be feminists“). Atrodo, toks pasirinkimas nė kiek nestebina, nes šių dienų pasaulyje ši žinutė išties įgauna prasmę ir tampa svarbi pasaulio moterims.

Taigi, vietoje garsių prekinių ženklų šiemet geriau rinktis išraiškingus šūkius ir žinutes, kurias norėtumėte ištransliuoti pasauliui.

Gucci

Rožinė spalva – ne tik princesėms

Praeitą sezoną madų pasaulis ėjo iš proto dėl vienspalvių drabužių, o viena iš populiariausių ir madingiausių spalvų buvo ruda bei šios spalvos atspalviai, kuriems negalėjo atsispirti tokios žymios pasaulio žvaigždės kaip Kim Kardashian West, dažnai naudojo tokie prekiniai ženklai kaip „Hermès“.

Pamirškite šią spalvą ir į dienos šviesą traukite rožinės spalvos drabužius. Būtent ši princesių spalva yra mados viršūnėje šį sezoną. Valentino, Balenciaga, Marc Jacobs, Céline, Givenchy, Bottega Veneta ir daugybė kitų dizainerių rožine spalva papildė naujausią savo 2017-ųjų metų kolekciją.

Net ir šių metų mados namų „Chanel“ pavasario haute couture kolekcijoje vyrauja šerbetą primenantys pasteliniai atspalviai: dramblio kaulo, gelsvi, žalsvi, žydri, violetiniai ir, žinoma, rožiniai atspalviai.

Chanel

Ir kas sakė, kad rožinė spalva tinka tik princesėms? Ji puikiai tinka visoms moterims, tereikia tik pasirinkti tinkamą atspalvį. Nebijokite eksperimentuoti ir drąsiai įpinkite rožinius akcentus į savo stilių, suteikite savo garderobui šviežumo. Net nepastebėsite, kaip net ir niūriausia diena taps šviesesne.

Garderobo akcentas – platus diržas

Viena nedidelė detalė jūsų garderobą gali pakeisti kardinaliai. Šiais metais pasistenkite, kad ta detale būtų platus diržas: nustebsite, kiek puošnumo ir elegantiškumo gali priduoti šis liemenį juosiantis aksesuaras. Be to, jis puikiai paslėps jūsų figūros trūkumus.

„Chanel “ mados namų dizaineris Karlas Lagerfieldas šiais metais itin didelį dėmesį skyrė detalėms. Viena iš jų – platesnis audinio spalvą atkartojantis diržas, kuriais K. Lagerfieldas išryškino lieknutes modelių talijas. Beje, diržu juosmenį dizaineris juosė ne tik puošniose suknelėse, bet ir klasikiniuose kostiumėliuose. Jie išties atrodo efektingai!