Netrukus pati S. Pranckuvienė pasisemti idėjų bei motyvacijos keliaus ir į Kaliforniją, „Silicio slėnio“ klasterį, kuriame įsikūrę tokie šiuolaikinio verslo gigantai kaip „Google“, „Apple“, „Twitter“ bei „Facebook“, rašoma „Swedbank“ išplatintame pranešime spaudai. Kaip skelbiama pranešime, parduotuvė „Mūsų Mija“ dalyvavo banko organizuotame smulkaus verslo projekte „Kiekvienas gali būti didelis“ ir laimėjo pagrindinį prizą – beveik 10 tūkst. eurų vertės kelionę dviem į Kaliforniją, į „Silicio slėnio“ klasterį.

Apdovanotos įmonės įkūrėja S. Pranckuvienė, kaip teigiama pranešime, įsitikinusi, kad pergalę atnešė vieninga ir darbui atsidavusi komanda.

Nugalėjo smalsumas

Specializuotos profesionalių plaukų priežiūros bei manikiūro priemonių parduotuvės savininkė teigia, kad verslą įkūrė iš smalsumo ir noro judėti pirmyn.

„Drąsiai galiu teigti, kad idėja sukurti šį verslą gimė iš mano pačios noro tobulėti. Esu žingeidi ir smalsi asmenybė, visada siekiau išbandyti save“, – teigia 25 metus gyvuojančios įmonės įkūrėja.

Moteris pripažįsta, kad būtent smalsumas ir noras išbandyti ką nors naujo ją paskatino dalyvauti ir „Swedbank“ inicijuotame smulkiesiems šalies verslininkams skirtame projekte „Kiekvienas gali būti didelis“. „Norėjau išbandyti save, ieškojau ko nors naujo. Laimėti net nesitikėjau – kai sužinojau, net nepatikėjau, dar dabar netikiu tuo!“ – tikino moteris.

Įmonės stiprioji pusė – kolektyvas

„Esu pati vyriausia iš viso kolektyvo, tačiau mano žingeidumas neleidžia man atsilikti nuo jaunimo, aš stengiuosi nepasiduoti ir lygiuotis į juos“, – juokiasi S. Pranckuvienė.

Įkūrėja tikina, kad nors kolektyvas ir nėra didelis – įmonėje kartu su ja dirba dar trys darbuotojai – visgi tai yra stiprioji įmonės dalis. „Dirbame keturiese, tai – nuolatiniai darbuotojai. Kaitos nebuvimas ir darbuotojų pastovumas padeda sukurti šiltą ir gerą atmosferą – kasdien dirbame išvien siekdami bendrų tikslų“, – komanda džiaugiasi S. Pranckuvienė.

Moteris įsitikinusi – šis laimėjimas taip pat yra visos komandos nuopelnas. „Tikiu, kad vienas žmogus niekada nieko nepadarys ir nepasieks – mums visuomet reikia bent šiek tiek kitų pagalbos, komandinis darbas padeda pasiekti geresnių rezultatų“, – įsitikinusi savininkė.

Nuolat mokosi

S. Pranckuvienė teigia, kad įmonės kolektyvas stengiasi neatsilikti nuo naujovių ir nuolat tobulėti.

„Dėl technologinės pažangos grožio industrija itin greitai vystosi. Iki šiol domiuosi grožio priemonių naujovėmis, naujausiomis tendencijomis, reguliariai su kolektyvu dalyvaujame seminaruose, mokymuose. Taip siekiame tobulėti ir neatsilikti nuo kintančių ir augančių vartotojų poreikių, – teigia S. Pranckuvienė. – Šias žinias stengiamės perteikti kitiems – bendradarbiaujame su įvairiomis mokyklomis, kurių mokiniai specializuojasi kosmetologijos srityje.“

Versli moteris pripažįsta, kad įmonė turi nemažai pastovių klientų – dalis jų – net iš užsienio parvažiuojantys lietuviai.

„Iššūkių, žinoma, visuomet būna, tačiau su viskuo įmanoma susitvarkyti. Jeigu sistemingai dirbi, įdedi visą save, niekas nėra sunku, nes visuomet žinai, kad viską gali padaryti. Iškilus sunkumams – stengiesi ir dirbi dar daugiau. Tikiu, kad visi rezultatai priklauso nuo įdėto darbo ir širdies“, – teigia S. Pranckuvienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)