Tyrimas parodė, kad lygiai pusė – 50 proc. – visų apklausos dalyvių nurodė, kad didžiausią naudą vartotojams pernai sukūrė iki 380 eurų padidintas minimalus mėnesio atlyginimas (MMA). 44 proc. mano, kad daugiausiai naudos vartotojai gavo dėl „Lidl Lietuva“ atėjimo į rinką ir plėtros Lietuvoje.

Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso tarybos narys Kęstutis Kupšys teigia, kad tokius apklausos rezultatus lėmė ypač didelė minimalią algą gaunančių gyventojų dalis.

„Minimalų atlyginimą Lietuvoje gauna labai didelė dalis gyventojų. Natūralu, kad jiems MMA padidinimas atrodo reikšmingas įvykis.

Kita vertus, nemaža dalis dirbančiųjų tik neva uždirba minimalų atlyginimą, o didžiąją algos dalį gauna vokelyje. Vargu ar jiems MMA padidinimas iš tiesų atrodytų reikšmingas“, – sako K. Kupšys.

Atlyginimų augimas ir naujojo prekybos centro atėjimas, vartotojų nuomone, buvo kur kas svarbesni, palyginti su kitais: sumažėjusiu elektros tarifu buitiniams vartotojams (26 proc. respondentų), įvedamu mokesčių už paslaugas krepšeliu bankuose (10 proc.) ar skaitmeninės televizijos „Netflix“ startu šalyje (4 proc.).

Vartotojų apklausą 2016 m. gruodį atliko „Spinter tyrimai“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)