Nepaisant to, ir nepaisant blogųjų patirčių, kurias tenka patirti kai kuriems pirkėjams, jūsų baldų pardavėjas gali tapti geriausiu Jūsų patarėju, sakoma pranešime spaudai. Šie klausimai, kuriuos turite užduoti baldų pardavėjui, Jums padės neapsirikti darant sprendimą.

1. Kaip galiu gauti geresnę kainą?

Įėjus į parduotuvę ant visų baldų greičiausiai pamatysite kainų etiketes. Paklausus pardavėjo Jus dominančios prekės kainos, jis Jums taip pat nurodys kainą, kuri yra etiketėje, tačiau Jūs visada galite pasiteirauti „kaip galima gauti geresnę kainą?“. Kiekviena parduotuvė turi skirtingas strategijas ir skirtingus kriterijus nuleisti kainas. Pasidomėti ar nėra taikomos specialios nuolaidos Jums niekas nedraudžia. Jei neieškote baldo skubiai, galite pasiteirauti apie būsimus išpardavimus, kurių metu galėsite nusipirkti norimą prekę už mažesnę ar patrauklesnę kainą.

2. Kaip galima baldą pritaikyti specialiai man?

Kiekvienas gamintojas vis labiau baldus pritaiko specialiai klientui. Pagal kliento poreikius yra keičiamas gobelenas, baldų užpildymas, mechanizmų svirtys ir pan. Gamintojas specialiai Jums gali pasiūlyti galimus baldų apdailos sprendimus, todėl nesidrovėkite ir paklauskite.

3. Ar baldo pritaikymas specialiai man kainuos?

Tai vienas iš esminių klausimų, kuri pirkėjas pamiršta užduoti baldų pardavėjui. Ne visada pardavėjas savanoriškai informuos Jus apie papildomą mokestį pasirinkus keisti baldo išvaizdą ar funkcijas. Galų gale Jums teks mokėti daugiau nei galvojote. Net jei ir galite sau leisti už norimą baldą mokėti daugiau, juk visados maloniau viską žinoti iš anksto.

4. Kaip buvo pagaminti baldai?

Sužinokite kaip Jūsų norimas baldas buvo pagamintas. Sužinoję kokios medžiagos buvo naudojamos baldo gamybai Jūs galėsite įvertinti jo kokybe. Ar baldas Jums ilgai tarnaus gali byloti ir tai kas jį pagamino, ar gamintojas turi visus reikiamus sertifikatus, ar gamyboje nėra naudojamos toksinės medžiagos, kurios ilgainiui gali pakenkti Jūsų sveikatai.

5. Ar turite kitų produktų tame pačiame kainų lygyje?

Visados yra gerai žinoti visas alternatyvas prieš priimant galutinį sprendimą. Apžiūrėję panašių baldų išvaizdą, funkcijas galite atrasti Jums labiausiai tinkanti variantą. Jums yra suteiktos visos galimybės rasti produktą pilnai atitinkantį Jūsų poreikius.

6. Ar pristatysite baldą į mano namus, kiek laiko užtruks pristatymas?

Niekada nepamirškite pasitikslinti pristatymo sąlygų, net jei ir pirkote baldus toje parduotuvėje ankščiau. Kiekvienas pardavėjas gali pakeisti savo pristatymo politiką. Klauskite apie visus galimus papildomus pristatymo mokesčius prieš patvirtinat užsakymą iš pasirinkto pardavėjo.

7. Kodėl turėčiau pirkti iš jūsų?

Kaip vartotojas Jūs turite galimybę pirkti arba ne pirkti. Klauskite, kuo Jūsų pasirinktas pardavėjas pranašesnis už kitus, kas juos daro ypatingas. Pranašumų gali būti begalė, pvz.: jų prekės ženklas; klientų aptarnavimas; kainos ir kt. Pardavėjas galintis nurodyti savo pranašumą, vienas stipriausių kokybės garantų.

8. Ką daryti, jei kas nors vyksta ne taip kai sutarėme?

Yra tiek daug dalykų, kurie gali vykti ne pagal planą, pvz.: vėluoti pristatymas, prekė neatitinka pirkėjo lūkesčių ir pan. Jus baldų pardavėjo turite paklausti, kas bus atsakingas už įvykusius nesklandumus ir kur kreiptis skirtinais atvejais. Žinios apie garantijas tokioje situacijoje Jums tik pagelbės.

9. Kiek laiko turiu, jei man prireiktu atšaukti savo užsakymą?

Kartais atsitinka taip, kad jums tenka atsisakyti paslaugos ir atšauti atsakymą. Turėtumėte žinoti, ar yra galimybė tai padaryti ir, žinoma, kiek laiko turite nutraukti baldo pirkimo sutartį.

10. Ar galite išgabenti mano senus baldus?

Visiems, kurie nusprendė įsigyti naują baldą, viena iš labiausiai varginančių užduočių atsikratyti senųjų. Daugelis baldų pardavėjų tai gali padaryti už Jus ir pristatę naujus baldus senuosius išgabenti, taip sutaupydami Jums laiko ir pastangų. Žinoma, reikia nepamirši paklausti.

„Sužinokite apie visas garantijas kurias siūlo parduotuvė. Patikrinkite ar visas garantijas Jums pažadėjo pardavėjas. Pardavėjo suteiktos garantijos produktui turi tenkinti kliento lūkesčius. Nepamirškite pasidomėti, ar papildomų garantijų nesuteikia gamintojas. Jei baldų pardavėjas Jums nesuteikia mažiausiai dviejų metų garantijos, siūlau ieškoti kito.“ - pataria baldų ekspertas ir „Deinava“ baldų prekybos tinklo įsteigėjas Valdas Davidavičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)