DELFI laišką parašęs skaitytojas Maksimas pasakojo Mindaugo g. esančioje „Maximoje“ apsilankęs lapkričio 4 d. Ten jis pirko vaikiškus žindukus. Po pusvalandžio pastebėjęs, kad ant jų pakuotės nurodyta, kad žindukų galiojimo terminas – „2016 11“, vyras sunerimo, kad jų naudoti nebegalima, ir grįžo į parduotuvę grąžinti prekės.

„Informacijos skyriuje dar bandė aiškinti, kad čia pagaminimo data... Per 4 d. į Lietuvą? Stipru. Pakvietė skyriaus darbuotoją, atsiprašė, grąžino pinigus, ačiū „Maximai“, 30 min darbinio laiko sugaišau...“ – piktinosi skaitytojas.

Lapkričio 8 d. nuėjęs į parduotuvę skaitytojas nustebo, kad ten lentynose – tie patys žindukai.

„Pakviečiau darbuotoją, kuri tik mikčiojo ir nieko normaliai neatsakė... Specialiai dar kartą nupirkau tuos žindukus“, – piktinosi skaitytojas, manęs, kad parduotuvėje pardavinėjama prekė, kurios galiojimo laikas pasibaigęs.

Vis dėlto „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas nurodė, kad jaudintis nereikia – prekės galiojimo datos terminas „2016 11“ reiškia, kad prekė galioja ir visą lapkritį.

„Norime pirkėją ir visuomenę patikinti, jog žindukų „Canpol“, kuriuos pirkėjas įsigijo mūsų parduotuvėje, galiojimo terminas tikrai nėra pasibaigęs. Ant prekės pakuotės yra nurodyta, jog prekė yra tinkama naudoti iki 2016 m. lapkričio mėnesio, konkreti diena nenurodyta. Tai reiškia, jog prekės galiojimo terminas yra visas mėnuo iki jo pabaigos. Tad šiuo atveju, jei pirkėjas žindukus įsigijo lapkričio 4 d., vadinasi, jie buvo ir vis dar yra tinkami naudoti iki šių metų lapkričio 30 d.“, – paaiškino R. Gorbačiovas.

Pasak „Maximos“ atstovo, akivaizdu, kad ne visai įprastai nurodytas prekės galiojimo terminas suklaidino ne tik pirkėją, bet ir darbuotojas.

„Jos tinkamai nepaaiškino, kodėl nurodyta būtent tokia prekės galiojimo data bei pirkėjo nenuramino, kad prekė yra tikrai tinkama naudojimui, todėl, pirkėjui išreiškus nepasitenkinimą įsigytomis prekėmis, tik grąžino už jas sumokėtus pinigus. Dėl to nuoširdžiai atsiprašome. Norime akcentuoti, jog prekių kokybei skiriame ypatingą dėmesį, tai vienas iš mūsų prioritetų. Taip pat, visada labai laukiame pirkėjų nuomonių ir atsiliepimų apie mūsų teikiamas paslaugas, nes grįžtamasis ryšys leidžia mums tobulėti ir dar geriau dirbti savo pirkėjams. Juos kviečiame konsultuotis nemokamu telefonu 8 800 20050 (8 – 22 val.) arba el. paštu maxima@maxima.lt“, – nurodė R. Gorbačiovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)