Kolekcijos pristatymui pasirinkta netradicinė vieta ir laikas. Ankstų penktadienio rytą pirmieji kolekcijos fragmentą pamatė sėkmingi Lietuvos įmonių vadovai verslo pusryčių metu. Būtent į tokį vartotoją orientuojasi kūrėjas - asmenybę, kuri vertina tai, ką turi, kaip rengiasi ir kaip atrodo. Dizaineris pabrėžia, kad stilinga išvaizda yra lyg vizitinė kortelė tiek asmeniniame gyvenime, tiek darbinėje veikloje.

„Breathe in the air“ – kūrybinė inspiracija, tarsi tyro oro gurkšnis. Ją lydi kokybiškas išbaigtumas ir ypatingas dėmesys detalėms.

Ši konceptuali urbanistinė kolekcija –įvaizdis savimi pasitikintiems, žinantiems, ką turi, ko nori, ką daro ir kur eina. Ji skirta miesto žmogui, vertinančiam kokybę ir stilių. Kolekcija dinamiška, pavaldi laikui ir skubėjimui, greitam didmiesčio gyvenimo ritmui.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)