DELFI skaitytoja Rusnė, kuri spalio pradžioje lankėsi „Lidl“ parduotuvėje, savo laiške teigė, kad parduotuvėje klientai gali būti klaidinami ten taikomomis akcijomis.

„Norėčiau pasidalinti savo pastebėjimais bei nuotraukomis. Pirmadienį, spalio 3 d., lankiausi „Lidl“ parduotuvėje Kalvarijų g. ir pastebėjau sūrį „Tilsit“, kuriam buvo taikoma akcija, – rašė skaitytoja, mananti, kad akcija galėjo būti sukurta kaip triukas pardavimams kelti. – Nuotraukoje pažymėjau, kad visiškai šalia identiškas sūris (250 g, tokio pačio riebumo, galiojimo laiko bei sudėties) guli pažymėtas įprasta kaina“. Skaitytoja svarstė, ar prekybininkai nesiima tokių veiksmų dėl didesnių produkcijos kiekių pardavimų.

DELFI kreipėsi į „Lidl“ atstovus ir paprašė pakomentuoti skaitytojos skundą dėl akcijos produktui. „Lidl“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Valerija Lebedeva teigė, kad nesusipratimas įvyko darbuotojams pristigus raudono popieriaus, kuris žymi akcijines prekes.

„Skubame paneigti spėjimą dėl neva pirkėjų klaidinimo ir norime patikinti, kad įprasta Jūsų nurodyto sūrio kaina – 1,29 euro, kaip ir buvo skelbta reklamuojant akciją. Kaina su jau pritaikyta akcijos nuolaida ant balto popieriaus lapo atspausdinta minėtosios parduotuvės darbuotojams pristigus raudonos spalvos kainolapių,“ – pabrėžė vadovė.

V. Lebedeva taip pat atsiprašė skaitytojos už nepatogumus ir nurodė, kad parduotuvė deda pastangas, kad ateityje tokia situacija nepasikartotų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (156)