DELFI skaitytoja Rusnė, kuri spalio pradžioje lankėsi „Lidl“ parduotuvėje, savo laiške teigė, kad parduotuvėje klientai gali būti klaidinami ten taikomomis akcijomis.
DELFI kreipėsi į „Lidl“ atstovus ir paprašė pakomentuoti skaitytojos skundą dėl akcijos produktui. „Lidl“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Valerija Lebedeva teigė, kad nesusipratimas įvyko darbuotojams pristigus raudono popieriaus, kuris žymi akcijines prekes.
„Skubame paneigti spėjimą dėl neva pirkėjų klaidinimo ir norime patikinti, kad įprasta Jūsų nurodyto sūrio kaina – 1,29 euro, kaip ir buvo skelbta reklamuojant akciją. Kaina su jau pritaikyta akcijos nuolaida ant balto popieriaus lapo atspausdinta minėtosios parduotuvės darbuotojams pristigus raudonos spalvos kainolapių,“ – pabrėžė vadovė.
V. Lebedeva taip pat atsiprašė skaitytojos už nepatogumus ir nurodė, kad parduotuvė deda pastangas, kad ateityje tokia situacija nepasikartotų.