Šių metų spalio 2 d. kartu su žmona bei mažamete dukrele nuvykome į „Atostogų Parką“ praleisti sekmadienio popietės. Lankėmės nebe pirmą kartą, kadangi keli baseinai, pirčių zona, vaikams pritaikyta aplinka, geras aptarnavimas mus tenkino ir mes su malonumu čia grįždavome.

Šis apsilankymas SPA zonoje taip pat praėjo sklandžiai, kokybė bei aptarnavimas nenuvylė. Tačiau išeinant nutarėme užsukti į „Atostogų Parko“ restoraną „Skonio alėja“ ir pavakarieniauti. Šiame restorane jau buvome lankęsi, prisiminimai buvo neblogi, todėl nebuvo pašalinės minties, kad kažkas šioje maitinimo įstaigoje yra pasikeitę (neigiama prasme).

Dėl aptarnavimo kokybės nenoriu gilintis, kadangi ji 99 proc. priklauso nuo darbuotojų ir taisyklių. Kaip žinia, darbuotojus atrenka, apmoko, instruktuoja ir taisykles nustato įmonės vadovybė, todėl jeigu paslaugos kokybė yra prasta, pirmiausia kalta yra maitinimo įstaigos vadovybė.

Bet dabar apie maistą... Buvome trise – aš, žmona ir 5 m. dukrelė. Pradėję rinktis patiekalus, sužinojome, kad ir barščių nėra, ir veganiški maltiniai pasibaigę. Meniu platus, tai pagalvojome, kam tiek patiekalų įtraukti į meniu, jeigu dalies išvis negalima užsisakyti. Nepaisant to, užsisakėme dienos sriubos, miško grybų su bulvėmis, veganiškus blynelius ir keptos duonos.

Tik užsisakius, padavėja mums atnešė jų pačių kepamos duonos paragauti – keletą gabalėlių berods morkų, daržovių, pilno grūdo duonos. Apsidžiaugėme, kad restoranas pats kepa duona. Mūsų dukrelė iškart čiupo duonos gabaliuką ir pradėjo jį valgyti. Paėmiau ir aš... Detaliau jį apžiūrėjęs iškart nesupratau, kas tose daržovėse. Mūsų vaikas valgo supelijusią, su pūti pradėjusiomis daržovėmis duoną! Čiupau tą duoną iš vaiko rankos ir iškart prisistatė padavėja. Buvau netekęs žado, todėl rodydamas į tą supelijusią duonos riekę klausiau – kas čia? Padavėja ištarusi tik „Atsiprašau“, čiupo visą lėkštę su supuvusia duona ir nėrė į virtuvę. Po kelių minučių atnešė kelias papjaustytos pirktinės duonos riekes.

Padavėjos pasiaiškinimas, kodėl restoranas lankytojus maitina supuvusia duona, buvo toks, kad duona buvo kepta prieš kelias valandas (paskui susipratusi, kad kalba nesąmones, kepimo laiką paankstino viena diena), todėl dėl jos šviežumo ji labai greitai pradeda pelyti ir pūti!!! Ir dar atsiprašė nuo savęs ir nuo restorano vadovybės! Kai paprašėme pakviesti ką nors iš vadovų, tai pasirodo, kad sekmadienį darbo vietoje nieko „nebuvo“. Ir tai yra adekvatus paaiškinimas ir reakcija į tokią situaciją?

Kokios kokybės gali būti mėsa, žuvis, pieno produktai, kurių galiojimo terminų, laikymo ir apdirbimo sąlygų nesilaikymas gali įtakoti sunkius apsinuodijimus? (čia mano retorinis klausimas, o ne teiginys).

Verslininkai skundžiasi, kad pas mus rinka maža, kad trūksta perkamosios galios, kad kainos kyla dėl mažėjančio pirkėjų kiekio... Kol savo klientus maitins supuvusiais patiekalais ir teiks tokios kokybės paslaugas, tol galės atsidarę padirbėti kurį laiką, užsidaryti ir patys važiuoti į užsienį laimės ieškoti!

P.S. dukrelė jau buvo suvalgiusi dalį supelijusios duonos, kol kas lyg ir nepasireiškė dar negalavimas. Tikėkimės, kad būsime išvengę skaudžios nelaimės.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į restorano „Skonio alėją“ valdančios įmonės direktorę Silvą Urbonienę, kuri atsiprašė už įvykusį incidentą.

„Incidentas labai nemalonus, tikimės, kad mergaitei nieko nenutiks, bei norime labai atsiprašyti gerbiamų lankytojų. Išties vadovas atsakingas už kavinės „Skonio alėja“ priežiūrą buvo išvykęs neatidėliotinais reikalais nuo šeštadienio, tai turbūt ir nulėmė šio incidento pasekmes. Laikinai pavestas atsakingas asmuo atliko savo darbą nekokybiškai dėl praktikos stokos, dėl ko mes dar kartą norime atsiprašyti gerbiamų lankytojų ir „Atostogų parko“ už sugadintą įstaigos vardą ir reputaciją. Kuo skubiau atliksime patikrinimą, kad daugiau tokių incidentų nebepasikartotų“, – nurodė S. Urbonienė.