Sukurtas pagal naujos kartos „Hyundai i30“, RN30 buvo pagamintas kaip lenktyninis automobilis, projektuotas artimai bendradarbiaujant su „Hyundai Motorsport“ (HMSG), „Hyundai Motor“ Europos techniniu centru (HMETC) ir „Hyundai Motor“ techninių savybių tobulinimo ir galingų transporto priemonių kūrimo padaliniu.

Įspūdingas modelis išsiskiria apgalvota aerodinamine konstrukcija ir specialiai pritaikytomis, itin našiomis technologijomis.

Galią RN30 modeliui suteikia 2.0 litrų variklis su turbokompresoriumi, sukurtas „Hyundai“ „N“ gamybos modeliams. Papildomai galiai suvaldyti variklio bloke buvo sumontuotos iškaltos, o ne išlietos dalys, kas padidina jų ilgaamžiškumą ir atsparumą. Dėl to RN30 pasižymi 380 AG galingumo varikliu ir maksimaliu 451 Nm sukimo momentu.

Įspūdingą trauką padeda suvaldyti tepama pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT), greičiau reaguojanti į pavarų keitimą ir turinti tiesioginę jungtį, kuri suteikia dinamišką greitėjimą. Automobilio galiai suvaldyti tiksliai važiuojant dideliu greičiu, RN30 modelyje sumontuota visų varančiųjų ratų (AWD) sistema.

RN30 pasižymi specialiomis galingomis technologijomis, sukurtomis vairuotojų įspūdžiams padidinti ir suteikti jiems galimybę prisijaukinti sunkiausias lenktynių trasas. Suderintos apsukos skatina vairuoti atkakliai, greitai ir tiksliai, stebint variklio greitį bet kuriuo metu vairuotojui perjungiant pavarą važiuojant sportiniu režimu. Vairuotojui dar daugiau jaudulio suteikia elektroninė kintamojo išmetimo sistema, kuri, skleisdama stiprų garsą, suteikia akustinio malonumo jausmą, tuo pačiu metu juntant greitėjimą.

Kitos technologijos yra specialiai skirtos saugumui ir valdymui gerinti. Sudėtinga elektroninė riboto slydimo diferencialo sistema (eLSD) užtikrina, kad kiekvienam ratui bus perduota pakankamai sukimo momento, įvertinus ratų sukimosi greitį.

Tai padeda išvengti slydimo ir užtikrina greitą bei tikslų važiavimą posūkiuose, suteikia vairuotojams galimybę lengvai, tiksliai ir užtikrintai valdyti šį galingą lenktyninį automobilį.

Kurdami RN30, „Hyundai“ projektuotojai ir inžinieriai sukūrė naują būdą, kaip sumažinti svorį ir nuleisti jo centrą. Vietoj anglies pluoštu armuoto polimero (CFRP), kuris įprastai naudojamas daugelyje galingų automobilių, „Hyundai“ pakeitė visas savo detales pagamintomis iš aukštos kokybės plastikinės medžiagos, sukurtos bendradarbiaujant su pirmaujančia pasauline chemijos įmone „BASF“.

Šios iš naujos medžiagos pagamintos dalys yra lengvos, pasižymi dideliu ilgaamžiškumu, yra ekologiškos ir naudojamos per sukurtą naują koncepciją, kuri padeda pagerinti valdymą ir greitėjimą. Nereikalingos vidinės dalys buvo išimtos, o sunkesnės sumontuotos kaip galima žemiau.

Svorio centras dar labiau pažeminamas pastūmus atgal ir nuleidus sėdynes. Visa tai kartu sudėjus padeda sumažinti svorį, kuris idealiai prisideda prie kokybiško vairavimo.

RN30 siluetui buvo panaudotos naujos kartos „Hyundai i30“ linijos, tačiau su žemesniu ir platesniu pagrindu, kuris suteikia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir posūkiuose. Siekiant išgauti tikslesnes proporcijas, RN30 plotis buvo padidintas 30 mm palyginti su i30, iki 1950 mm. Aukštis buvo sumažintas 84 mm, iki 1355 mm.

Kitos išorės dizaino detalės primena RN30 galimybes ir pasižymi kokybiškomis technologijomis bei aerodinamikos patobulinimais. Lankstūs sparnai virš kiekvieno rato suteikia vizualinį RN30 įspūdį ir padeda pagerinti aerodinamiką, kas sukelia pojūtį, jog automobilis yra prispaudžiamas prie trasos.

Optimaliai ir subalansuotai žemyn nukreiptai galiai pasiekti, automobilyje virš baltų keramikinių dviejų išmetimo vamzdžių yra sumontuotas didelis galinis difuzoriaus blokas, o 19 colių lengvi aliuminio lydinio ratai užbaigia dinamišką automobilio išvaizdą.

Interjero kūrimo proceso metu „Hyundai Motorsport“ (HMSG) RN30 dizaineriai ir lenktynių ekspertai artimai bendradarbiavo siekdami užtikrinti, kad vairuotojai galėtų sutelkti savo dėmesį tik į jų automobilį ir kelią. Kaušo formos sėdynė ir integruotas lankas, padidinantis automobilio kėbulo stiprumą, tarnauja kaip atrama ir apsaugo vairuotoją visose situacijose.

Vairuotojo reakcijoms ir dinamikos momentams užfiksuoti važiuojant keliu ar trasa, salone abiejuose priekiniuose statramsčiuose yra sumontuotos vaizdo stabilizavimo kameros ir viena kamera primontuota išorėje prie vidurininės briaunos ant stogo. Vairuotojai gali aukšta raiška įrašyti savo įspūdingo vairavimo patirtį ir pasidalinti ja su savo draugais.
Įspūdingas "Genesis" prototipas

Be to, Paryžiaus parodoje „Hyundai“ priklausanti „Premium“ segmento automobilių markė „Genesis“ pristatė savo įspūdingą GT klasės sedano prototipą. Čia taip pat galima išvysti naująjį „Hyundai i30“ modelį bei atnaujintą „Hyundai i10“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)