O kompanijos strategija CASE – akronimas, sudarytas iš angliškų žodžių Connected, Autonomous, Shared, Electric Drive ir ją įkūnijantis elektromobilis „Generation EQ“. Kaip pristatymo metu Paryžiaus parodoje pasakojo „Daimler AG“ kompanijos ir „Mercedes“ markės vadovas dr. Dieteris Zetsche, būtent jungiamumas, autonominiai automobiliai, dalijimasis ir elektrinė pavara yra keturi kertiniai kompanijos ateities vizijos veiksniai, kuriais vadovaujantis bus kuriami nauji kompanijos modeliai.

Todėl gerbiamas daktaras visą šią itin pažangią koncepciją pristatė ne kaip įprasta tokiomis progomis pasipuošęs nepriekaištingu kostiumu, o su džinsais ir sportbačiais – tikriausiai, taip apsirengusį vienos didžiausių Vokietijos kompanijų „generolą“ iki šiol matė tik žmona ir artimiausi giminaičiai.

Pasak daktaro, visi šie keturi žodžiai sujungia tą kryptį, kurios link suka gamintojas ir šią strategiją įvardija kaip „iš naujo išrandant automobilį“ (prieš 130 metų kompanija pirmoji patentavo automobilį).

Su šiais žodžiais buvo pristatytas koncepcinis „Generation EQ“ modelis (kaip teigia gamintojas, itin artimas serijinei gamybai parengtai versijai), turintis dabar itin madingus SUV-kupė bruožus, kurio abi ašis varo po elektros variklį (bendra galia – 300 kW), turintis belaidžio įkrovimo galimybę, galintis važiuoti be vairuotojo ir kurio rida vienu įkrovimu siekia 500 kilometrų.

Be to, modelio pavadinime esančios EQ raidės taip pat nėra atsitiktinės – tai naujas kompanijos prekės ženklas, reiškiantis „elektrinį intelektą“ ir nuo šiol šiomis dvejomis raidėmis bus žymimi naujos kartos kompanijos elektromobiliai, kurių pirmieji pasirodys jau šį dešimtmetį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)