Nuo standartinio „Ateca“ ši modifikacija skiriasi bamperiais, papildomomis kėbulo apsaugomis, išskirtinio dizaino 18 colių skersmens ratlankiais, aukšto profilio padangomis bei specialia kėbulo spalva ir atskiru veidrodėlių korpusų apipavidalinimu.

O interjere atsirado oranžinio siūlo dygsniavimas sėdynėse, aptrauktose zomša, aliumininiai slenksčių dangalai, guminiai kilimėliai bei kitos smulkios detalės.

Ši krosoverio versija komplektuojama su jau žinomu dviejų litrų darbinio tūrio „Volkswagen“ grupės turbodyzeliniu motoru, kuris išvysto 190 AG galią ir 400 Nm maksimalų sukimo momentą. Variklis derinamas su dviejų sankabų septynių laipsnių automatine DSG pavarų dėže.

Visureigis aprūpintas visų varomų ratų pavaros sistema „Haldex“ bei elektroninio riboto slydimo diferencialo blokiruote.

Tarp vairuotojo asistentų bus daugybė tradicinėmis tampančių sistemų: eismo juostos laikymosi, adaptyvios greičio kontrolės bei kitų. Salone – multimedijos sistema „Seat Full Link“ su aštuonių colių skersmens centriniu ekranu, kuri turės „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ funkcionalumus.

Kol kas neskelbiama, kada šis visureigis pasieks gatves ir ar tikrai jas pasieks. Tradicinė „Seat Ateca“ Lietuvos gatves turėtų pasiekti jau kitą mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)