Nepakanka tiesiog keliais žodžiais aprašius savo įmonės naujienas ilsėtis. Veiksmingi tekstai yra ir menas, ir mokslas. Pateikiame 8 dalykus, kuriuos atlikus pranešimų spaudai poveikis padidės keliskart.

1. Paerzinkite ir pasakykite

Jūsų pranešime spaudai turi būti pakankamai informacijos, kuri ne tik įgalintų klientus ir žurnalistus suvokti žinios svarbą, bet ir paskatintų užduoti klausimus. Aiškindamas savo pranešimą nebūkite drovus. Jei skaitytoją erzinsite nepateikdami detalių, prarasite jį ir jis nekasinės aplink idant išsiaiškintų, kas vyksta.

2. Naudokite vaizdines priemones

Pranešimai spaudai, kuriuose yra ir vaizdo įrašai, padidina susidomėjimą maždaug nuo 18 % iki 55 % . Pats laikas įdėti informatyvią diagramą ar trumpą video, kurie iliustruos Jūsų pranešimo idėjas. Vizualizacijos – puiki priemonė glaustai, dozuotai informacijai pristatyti.

3. Nublizginkite savo SEO įgūdžius

Norėdami padidinti šansus perkrautose žiniasklaidos svetainėse ir google paieškose būti pastebėtiems, savo pranešimuose įgalinkite SEO. Tačiau nepersistenkite. Už Jūsų antraščių raktažodžių ribų, pranešimai spaudai turėtų būti svarbiausia ne paieškos optimizavimas, kaip tinklaraščiuose. Jūs rašote žmonėms.

4. Pritaikykite kalbą auditorijai

Rengiant pranešimą spaudai labai knieti demonstruoti geriausią rinkodaros kalbą, bet ji neužkabina skaitytojų. Tokius žodžius kaip sinergija, naujausias ir lyderis palikite kitam kartui, o vietoj jų pasitikėkite paprastomis frazėmis, kurios šviečia žurnalistus ir klientus. Sakyti „Mūsų metodas 73 % padidina darbuotojų produktyvumą“ yra efektyviau negu „Būdamas pramonės lyderiu, mūsų alternatyvus naujas metodas garantuoja sinergiją tarp klientų ir darbuotojų“.

5. O kokia nauda skaitytojui?

Pranešimus spaudai taip pat naudokite ir ryšiams su žurnalistais bei klientais stiprinti. Sugaiškite pora minučių tam, kad keliais sakiniais atkreiptumėte skaitytojų dėmesį pasakydami, ką Jūsų pranešimas reiškia kiekvienam jų. Klientai nori žinoti, kokią įtaką naujiena padarys, o žurnalistai – kaip ji užpildys tiriamą nišą. Pasakykite.

6. Būkite pasiruošęs atsakyti į klausimus

Teisingai parengtas pranešimas spaudai išprovokuos skambučius ir vizitus tų, kurie nori sužinoti daugiau. Įsitikinkite, kad Jūsų kontaktinė informacija yra lengvai pasiekiama ir kad Jūsų darbuotojai gali atsakyti į visus užduodamus klausimus. Niekas aiškiau nepasakys „Man nerūpi“ už tylą.

7. Papasakokite istoriją

Atvejų analizės ir baltieji popieriai yra populiarūs, nes jie papasakoja nuostabią istoriją, kurią skaitytojai gali interpretuoti ir pritaikyti savo situacijose. Apie pranešimus spaudai galvokite kaip apie istorijas, kurios naujienas paaiškina gražiai. Kitą kartą rašydami paklauskite savęs: „Kas Jūsų įmonę verčia judėti pirmyn? Kaip pamaloninate savo klientus? Kas išskiria Jus iš kitų?“

8. Pranešimus spaudai visada publikuokite ir savo tinklaraštyje

Nesikliaukite besikeičiančiais vėjais internete, kurių dėka Jūsų pranešimas spaudai bus randamas. Visada publikuokite kopiją į savo įmonės internetinę svetainę. Vienu šūviu nušausite du zuikius: skaitydami šaltinį klientai gali greitai spustelėti virš Jūsų produkto ar kontaktinių puslapių, o žurnalistai nesileis medžioklėn, idant sužinotų organizacijos naujienas.

„Pranešimas spaudai turi gan griežtą struktūrą ir lygiai tokį pat tikslą, todėl įvairiems meniniams bei literatūriniams išvedžiojimams vietos gali ir neatsirasti. Kita vertus sugalvoti, kaip užkabinti skaitytojo akį ir priversti skaityti iki galo – kūrybiškumo reikalaujantis etapas. Kad ir kaip gerai save vertintumėte rašymo srityje, visgi šią užduotį siūlyčiau patikėti tos srities profesionalams.“ įžvalga dalinasi „63 Wire Marketing“ pardavimų vadybininkė Simona Lošytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją