Praėjusią savaitę pristatydami įdiegtą patobulinimą „Tesla“ atstovai pranešė, kad buvo pakoreguoti tam tikri vidinėje durų pusėje įtaisyti jutikliai, leidžiantys nustatyti, ar nėra uždaryti duris trukdančių kliūčių. Deja, dabar įspūdingos išvaizdos elektromobilio savininkai būgštauja dėl tikėtinų rankų traumų, kurių galima patirti, jei ranka atsidurtų tarp durų rėmo ir automobilio korpuso.

Antradienį, rugpjūčio 30 d., „YouTube“ buvo įkeltas vaizdo įrašas, kuriame demonstruojama, kaip durys perpus perpjauna vidutinio dydžio agurką. Stebint kitą vaizdo įrašą galima pamatyti, kaip keliskart bandoma perkirsti jau stambesnį agurką.

„Tesla“ atstovas el. laiške pranešė, kad programinė įranga buvo atnaujinta siekiant užtikrinti, kad duris pavyks uždaryt be jokių trikdžių, kuriuos sukelia klaidingas kliūties nustatymas.

„Tesla“ atsisakė tiesiogiai komentuoti keleto „Model X“ modelių savininkų pastebėjimus, kad dėl nepatikimo durų veikimo gali nepavykti išvengti sužeidimų.

Kaip skelbiama „Tesla“ naudotojų forume, šią savaitę automobilių gamintojas pristatė programinės įrangos naujinį, susijusį su valdikliais, kurie paspaudus mygtuką kontroliuoja automatiškai pakylančių ir nusileidžiančių elektrinių durų veikimą.

„Tesla“ naujienoms skirtoje svetainėje „Teslarati“ nurodoma, kad naujinys buvo įdiegtas reaguojant į ankstesnius skundus dėl nekontroliuojamo durų atsidarinėjimo ir užsidarinėjimo. Reikia priminti, kad būtent durimis buvo nepatenkintas ne vienas „Tesla“ savininkų forumo dalyvis.

Akivaizdu, kad pakoregavus programinę įrangą nustojo veikti ant durų rėmo sumontuoti jutikliai, turintys nustatyti, ar durų angoje nėra jokių kliūčių jas uždaryti. Prieš įdiegiant naujinį, šiems jutikliams nustačius kliūtį, pavyzdžiui, ranką ar plaštaką, durys sustodavo ir šiek tiek pakildavo. Dabar gi, kaip matyti iš „YouTube“ paskelbto vaizdo įrašo, durys nenustoja judėti tol, kol kuris nors kitas jutiklis „nesiima darbo“.

„Model X“ konstrukcijos pažiba turėjusios tapti galinės durelės jau iš pat pradžių kėlė naudotojų nepasitekinimą. Pernai rudenį, kai „Tesla“ pristatė rinkai „Model X“ modelį, automobilius įsigiję vairuotojai skundėsi, kad jutikliai „aptinka nesančius objektus“, todėl durys staiga nustoja veikti. Durys buvo užprogramuotos taip, kad geriau jau sustotų, bet jokiu būdu nekeltų rizikos prispausdamos kokią nors atsitiktinai nenustatytą kliūtį.

„Tesla“ vadovas Elonas Muskas pastebi, kad buvo tikrai daug dirbama prie sakalo sparnais pramintų durų konstrukcijos ir valdymo programos, nes jos yra ypatingai sudėtingos. Matant, kaip įmonei sekasi atnaujinti jų valdymą, kai ištaisius vieną bėdą atsiranda kita, sunku tuo ir suabejoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)