Ji pastebi, kad pastaruoju metu šios srities įmonių prestižas tiek Latvijoje, tiek ir kitose Baltijos šalyse ne itin aukštas.

Apie tai liudija faktas, kad mažmeninės prekybos sektorius nėra potencialių darbuotojų pageidaujama darbo sritis, be to, Latvijoje darbas šioje srityje priskiriamas toms darbo vietoms, kurių čia dirbantys darbuotojai nerekomenduotų kitiems.

Tokią situaciją lėmė daugybė priežasčių, tarp kurių ir ta aplinkybė, kad Latvijoje darbas mažmeninės prekybos srityje yra palyginti nesena profesija ir visuomenė apie ją nedaug žino.

„Ši prekybos sritis Latvijoje palyginti nauja. Baltijos regione dar tik pradedama formuoti įgūdžius, kaupti patirties ir pelnyti laimėjimų, kurie galėtų pritraukti samdomus darbuotojus“ – sako P. Baško.

Siekdama pakeisti susiklosčiusią situaciją, „Rimi“ ketina dėti daugiau pastangų įvaizdžio formavimui. Kad pelnytų pageidaujamo darbdavio vardą, ateityje „Rimi“ pateiks visuomenei ir potencialiems darbuotojams kuo išsamesnės informacijos apie save.

Be to, „Rimi“ atstovė tikisi, kad darbo mažmeninės prekybos srityje prestižą padės pakelti ir kitos šio sektoriaus dalyvės.

Firmas.lv duomenimis, pernai „Rimi Latvia“ apyvartas sudarė 785,28 mln. eurų, o pelnas – 27,42 mln. eurų.

„Rimi Latvia“ savo veiklą pradėjo 1996-aisiais. Tada ji vadinosi „Rimi Baltija“. Šiuo metu „Rimi Latvia“ įmonių tinklą sudaro 119 trijų tipų prekybos centrai: 31 „Rimi Hypermarket“, 43 „Rimi Supermarket“ ir 45 „Supernetto“ – prekių nedidelėmis kainomis parduotuvės. „Rimi“ ir „Supernetto“ parduotuvės veikia 27 Latvijos miestuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (242)