Automobilyje įdiegta nemažai aukštųjų technologijų ir naujausių vairuotojo pagalbos sistemų, kurios šiame segmente yra unikalios, tikina gamintojai.

Tarp bazinių bei pasirenkamų galimybių: 3D navigacijos sistema su 7 colių jutikliniu ekranu ir valdymo balsu funkcija, „Mirror Screen“ sistema suderinama su „Apple CarPlay“, „MirrorLink“ ir „Android Auto“ taikomosiomis programomis, vairuotojo išsiblaškymo ir nukrypimo nuo eismo juostos įspėjamoji sistema, eismo ženklų atpažinimo ir greičio patariamoji sistema, nematomų zonų stebėjimo sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema, beraktė įsėdimo sistema ir pėdos jutiklio pagalba automatiškai atsidarančios elektra valdomos slenkančios durys, automobilio statymo „Visio Park“ sistema su galinio vaizdo kamera ir 180 laipsnių matymo lauku bei kitos.

Ant naujos EMP2 (Efficient Modular Platform 2) platformos gaminami „Traveller“ bus varomi naujosios kartos „BlueHDi“ dyzeliniais varikliais, kurių galia svyruoja nuo 95 iki 180 arklio galių ir juos bus galima įsigyti tiek su mechanine, tiek su 6 pavarų automatine greičių dėže.
"Peugeot Traveller"

Vidutinės degalų sąnaudos siekia nuo 5,1 l/100 km ir vidutinis išmetamųjų CO2 dujų kiekis tesiekia 133 g/km – tai geriausias rezultatas šiame segmente. Daug pastangų įdėta tobulinant keleivių saugos sistemas ir tai liudija neseniai „EuroNCAP“ bandymuose iškovotas didžiausias 5 žvaigždučių įvertinimas.

Naująjį „Peugeot Traveller“ galima pasirinkti nuo 5 iki 9 vietų, iš trijų skirtingo kėbulo ilgio modelių ir keturių skirtingų įrangos lygių: „Active“, „Allure“, „Business“ ir VIP – du pirmieji yra pirmiausia skirti aktyviems žmonėms ir gausesnėms šeimoms, o „Business“ ir VIP versijos puikiai tiks patogumą ir prabangą vertinantiems verslo klientams.

Oficiali prekyba šiais automobiliais prasidės rudenį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)