Bene sudėtingiausio jo dalimi buvo nedidelis „aklas“ kairysis posūkis per kalvą. Atvažiavę pernelyg lėtai čia rizikuoja nemažai pralošti, o pernelyg paskubėjęs – netilpti kelyje.

Būtent tai padarė Vinco Gerdžiūno ir Arvydo Šinkūno ekipažas su „Subaru Impreza“. Šiek tiek per greitai praskrieję trampliną jie nusileido dešiniame kelkraštyje, kliudė statų šlaitą, po ko bolidas pradėjo sudėtingą suktukų ir kūlversčių kombinaciją.

Po pirmojo per keliolikos metų (V. Gerdžiūnas yra laimėjęs visų Prezidentų taures, teikiamas ralio „Aplink Lietuvą“ nugalėtojams) sportinę karjerą „stogo“, abu vyrai atsipirko nedideliais sumušimais, tačiau automobilis greičiausiai nebus remontuojamas .