Šis stebėjimo įrenginys veikia belaidžiu būdu: viršijus greitį, nuotrauka su kodu ir informacija apie pažeidimą iš karto perduodama į vietinį policijos skyrių.

Nors iš išorės ir nepanašu, bet „Enforcement Trailer“ yra paprasčiausia priekaba. Jos ratai įtraukiami, todėl įrenginį sunkiau pavogti. Prireikus, riedančią priekabą galima be vargo nutempti į kitą vietą ir taip pateikti nemalonų siurprizą nieko neįtariantiems automobilių vairuotojams. Šiuo atžvilgiu naujasis greičio matuoklis pranašesnis už senuosius stacionarius „Gatso“ aparatus.

Be to, toks mechaninis policininkas gali veikti net penkias dienas iš eilės, nes būtent tiek laiko neišsenka jo akumuliatorius. Pagaliau, jis stebi keliomis juostomis važiuojančių transporto priemonių greitį ir skirtingu paros metu kaip atskaitos tašką naudoja skirtingus greičio apribojimus.

„Enforcement Trailer“ yra labai patvarus, o jo korpusas net atsparus kulkoms. Galbūt tokia savybė aktuali JAV, nes ten turėti ginklą labiau įprasta, bet tai juk rodo, kad įrenginiui nebaisūs jokie vandalų smūgiai.

Radaras statomas ant siaurojo šono. Kadangi ratai ir važiuoklė įtraukiami, be specialių raktų jo pajudinti nepavyks. O jei kam šautų į galvą pamėginti priekabą sugadinti, į policiją tuojau pat būtų nusiųstas įspėjamasis signalas.

Dėl tokio savybių rinkinio jis jau pramintas „Terminatoriumi“. Dar gerai, kad šis unikalus greičio matuoklis neginkluotas ir bent kol kas jam nebūdingas savaiminis atsinaujinimas.

Taigi, keliaudami automobiliu per Europą, tikrai neprasprūsite pro „Enforcement Trailer“, tad jei nenorite nemalonumų, stebėkite spidometrą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)