„Karštame“ hečbeke japonai sumontuos modernizuotą dabartinio 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų turbininio variklio versiją. 345 AG galios variklis generuos 450 Nm maksimalų sukimo momentą ir tai bus 35 AG ir 50 Nm didesni rodikliai nei dabartinio „pašėlusio“ „Civic“.

„Civic Type R“ ir toliau bus varomas priekiniais ratais, o galia jiems bus perduodama per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Iki 100 km/val. greičio atnaujintas modelis turėtų įsibėgėti per 5 sekundes arba 0,7 sek. greičiau nei dabartinė versija.

Naujos kartos „Civic Type R“ prototipą tikimasi išvysti jau šį rudenį Paryžiuje vyksiančioje tarptautinėje parodoje. Serijinė jo versija į gatves turėtų išriedėti kitų metų pabaigoje. Dabartinis modelis pasirodė 2015 metų pavasarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)