Taip teigė „Uber“ Nigerijos padalinio vadovė Ebi Atawodi, pabrėžusi, kad sėkmingam bendrovės startui didelę reikšmę turėjo programėlės pritaikymas Lagoso gyventojų poreikiams.

„Taip, idėja globali, tačiau ją rinkai turi pritaikyti žmonės, jaučiantys ir pažįstantys miesto dvasią“.

Vienas didžiausių iššūkių, kliudžiusių Lagose pritaikyti „Uber“ modelį, buvo pastaraisiais mėnesiais miestą kamavęs degalų trūkumas. Bendrovei teko sudaryti specialias sutartis su degalinėmis, kad jos paslaugą teikiantiems vairuotojams nereikėtų laukti ilgose eilėse.

E. Atawodi teigimu, kuro krizė paskatino dalį Lagoso gyventojų naudotis „Uber“ paslaugomis. Taip jiems nereikėjo rūpintis, iš kur gauti kuro savo automobiliams.

„Stebime tendenciją, kad žmonės, kurie anksčiau „Uber“ pagalba keliaudavo kartą ar du per savaitę, dabar mūsų paslaugomis naudojasi daug dažniau. Kokia prasmė visur ieškoti degalų, kai galima tiesiog sėsti į „Uber“ automobilį?“

Degalų Nigerijoje trūkumas susijęs su besitęsiančiomis šalies ekonomikos problemomis. Dėl žemų naftos kainų ūkio augimas nusmuko į 15-os metų žemumas.

Kita problema, su kuria susidūrė „Uber“ buvo Nigerijos gyventojų nenoras nežinomai bendrovei atskleisti savo banko kortelių duomenų. Todėl teko leisti atsiskaityti grynaisiais pinigais.

„Žmonės nesuprato, kas tas „Uber“ ir kurių galų reikia nurodyti savo kortelės duomenis. Tačiau, mano manymu, laikui bėgant tokių abejonių kamuojamų žmonių vis mažėja“,– teigė E. Atawodi.

Lagose „Uber“ plečia ne tik savo paslaugų tinklą. E. Atawodi sako, kad planuojama siūlyti ir maisto bei dovanų pristatymo paslaugas.

„Būtina suprasti rinką ir žmonių poreikius. Dirbant visada reikia vadovautis tokiu požiūriu“,– pridūrė ji.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)