Socialinių tinklų rinkoje dabar karaliauja toliau sparčiai kylančios „Facebook“ ir „WhatsApp“. Vaikai ir paaugliai pamišę dėl „Snapchat“, o „LinkedIn“ vertinama darbo rinkos profesionalų. Pastarąją platformą už įspūdingą 26,2 mlrd. JAV dolerių sumą įsigijo „Microsoft“.

„Twitter“ negali pasigirti tokia sėkme. Mėnesių mėnesius San Franciske įsikūrusi bendrovė augo labai kukliai, mažėja reklamos, publikuojamos jos tinklalapyje, apimtys. Jeigu situacija nesitaisys, „Twitter“ gali ištikti liūdna lemtis.

Kad situacija prastėja, rodo ir bendrovės pateikti antrojo ketvirčio duomenys. „Twitter“ gavo 20 proc. mažiau pajamų – 602 mln. JAV dolerių. Net ir pesimistiškas prognozes pateikę Volstrito ekonomistai tikėjosi bent 607 mln. JAV dolerių.

Kaip įvardija ekspertai, didžiausia „Twitter“ problema yra ta, kad ji vis dar nesugeba rasti būdų tapti patrauklesne platesniam vartotojų ratui. Per metus sukurta vos 3 proc. daugiau naujų paskyrų. Tad nenuostabu, kad verslininkai gręžiasi į vartotojų skaičiumi nesiskundžiančius tinklus, tokius kaip „Facebook“.

Norėdama išsiskirti „Twitter“ nusprendė imtis tiesioginių vaizdo transliacijų. Jau pasirašytos sutartys su JAV Nacionaline futbolo lyga, „Bloomberg“, gautos teisės transliuoti Respublikonų ir Demokratų partijų konvencijas. Taip pat bendrovė sieks talpinti kuo daugiau brangesnių vaizdo reklamų.

„Twitter“ vadovas Jackas Dorsey teigė, kad bendrovė dabar susitelkusi ties vaizdo medijomis. Ateityje tikimasi rodyti dar daugiau vaizdo reklamų, kurios, manoma, taps pagrindiniu bendrovės pajamų iš reklamos šaltiniu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)