„Būdama institucija, atsakinga už maisto produktų pramonę, ministerija bendrauja ne tik su žemdirbiais, bet ir su produkcijos pardavėjais. Norime, kad kuo daugiau vietinių gamintojų produktų pasiektų prekybos centrų lentynas. Džiaugiuosi, kad „Lidl“ yra pasiruošęs bendradarbiauti šiuo klausimu“, – sakė V. Baltraitienė.

Ministerija yra suinteresuota, kad maisto produktų tiekimo grandinė būtų kuo trumpesnė ir prekybos tinklai galėtų pasiūlyti daugiau lietuviškų gaminių. Deja, Lietuvos ūkininkai ne visada sugeba pagaminti tiek produkcijos, kokie yra jos poreikiai ir nemažai produktų tenka įsivežti iš užsienio valstybių.

Nepakankama ne tik agurkų, bulvių, morkų ir kitų daržovių pasiūla, bet trūksta ir įvairių rūšių mėsos. Vos 50 proc. vištienos ir 70 proc. kiaulienos parduodamos „Lidl“, yra tiekiama vietos gamintojų. Ministrės teigimu, reikia didinti šalies maisto pramonės gamybos mastus ir suteikti ūkininkams papildomų galimybių užsidirbti.

Produktų kokybė yra neatsiejama nuo vartotojų pasitenkinimo. Griežti pakavimo reikalavimai neretai pakiša koją mūsų šalies ūkininkams išplaukti į platesnius vandenis. Ne visiems ūkininkams prieinamos naujausios technologijos, leidžiančios taikyti aukščiausius pakavimo standartus.

Svarbu, kad vietinių gamintojų produkcija ne tik atsidurtų Lietuvos prekybos centrų lentynose, bet ir atrastų kelius į visos Europos parduotuves.

„Lidl“ galėtų būti puikus tramplynas norint pasiekti kitų šalių rinkas“, – teigė R. D. Roussev-Peine'as.

V. Baltraitienė patikino, kad ministerija ir toliau domėsis, kaip sekasi lietuviškiems produktams pasiekti prekybos centrų lentynas bei palinkėjo „Lidl“ atstovams konstruktyvaus bendradarbiavimo su šalies ūkininkais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (155)