„Volvo“ pranešime rašoma, kad veiklos pelnas padidėjo iki 5,59 mlrd. Švedijos kronų (590 mln. eurų). Pernai tokiu pačiu laikotarpiu veiklos pelnas buvo 1,66 mlrd. kronų (175,3 mln eurų).

Nuo sausio iki birželio „Volvo“ pardavimai padidėjo iki 83,65 mlrd. kronų (8,8 mlrd. eurų), pernai tuo pačiu laikotarpiu pardavimai sudarė 75,22 mlrd. kronų (7,9 mlrd. eurų). Šių metų pardavimai padidėjo dėl visureigio „Volvo XC90“ populiarumo. Kompanija įsitikinusi, kad antrą pusmetį pardavimų pelnas didės, pradėjus pardavinėti „S90“ sedaną ir „V90“ markės modelį.

„Volvo“ ketina investuoti 75 mlrd. kronų (7,9 mlrd. eurų) į naujų modelių gamybą ir planuoti užsitikrinti tvirtas pozicijas pasaulio rinkoje. „Volvo“ stipriai keičiasi po to, kai 2010 m. ją iš „Ford Motor“ įsigijo Kinijos „Zhejiang Geely Holding Group“.

Dėl išlaidų naujiems modeliams „S90“ ir „V90“ „Volvo“ veiklos pelningumas kiek sumažėjo, lyginant su pirmu metų ketvirčiu, tačiau tebėra 6,7 proc., lyginant su 2,2 proc. marža pirmą pernai metų pusmetį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (59)