Šiuo metu „Jaguar XJ“ pozicionuojamas kaip S klasės „Mercedes-Benz“ ar „Maserati Quattroporte“ konkurentas, tačiau yra lengvesnis už juos. Vis dėlto vien šiuo aspektu jis dar neprilygsta „Porsche Panamera“ – tam teks ne tik padirbėti prie naujo dizaino, tačiau – visų svarbiausia – ir prie vairavimo galimybių.

Teigiama, kad aliuminio bazė suteikia „Jaguar“ inžinieriams dideles perspektyvas gerinant automobilio valdymo sąvybes, mat užtikrina mažesnį svorį, kas savaime reiškia didesnį ekonomiškumą ir dinamiškesnį elgesį.

Tačiau vien to nebepakaks, mat konkurentai taip pat nesnaudžia ir vis pasitelkia modernius sprendimus. Tad, rašoma straipsnyje, „Jaguar“ teks sugalvoti kažką naujo. Belieka pridurti, kad iki 2019-ųjų dar yra daug laiko.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)