„Siekiame, kad mūsų autocentrai teiktų ne vien automobilių aptarnavimo bei remonto paslaugas, bet ir padėtų paruošti automobilį techninei apžiūrai ar pasirūpintų jos atlikimu. Didiname ir lankstumą bei operatyvumą, ko klientai labiausiai ir tikisi iš automobilių dirbtuvių: naujame centre vienu metu bus aptarnaujami nuo 6 iki 8 automobilių. Taip pat nuolat investuojame ir į pačią naujausią serviso įrangą“, – apie naująjį autoservisą sako bendrovės „Melga“ Kauno servisų vadovas Ginas Maksevičius.

Naujai atsidariusiame autocentre sumontuoti 7 keltuvai ir suvedimo stendas, autocentre galima atlikti net tik įprastas remonto paslaugas, bet ir nustatyti ratų geometriją, tekinti ar pakeisti stabdžių diskus, papildyti kondicionierius, padaryti kompiuterinę diagnostiką ir t.t. Šalia autocentro įrengta 40 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.

Pasak G. Maksevičiaus, pokyčiai vykdomi ne tik įmonės autocentruose, bet ir internetinėje erdvėje.

„Beveik kartu su naujojo autocentro atsidarymu Kaune, paleidome ir atnaujintą interneto svetainę. Nuo šiol joje apsilankę vairuotojai galės ne tik įsigyti automobilines prekes, bet ir užsiregistruoti atvykimui į patogiausią padalinį internetu. Šiuo metu vis dar įprasta atvažiuoti į servisą ir tik tada įvertinti, ar bus galimybė atiduoti automobilį apžiūrai, kiek reikės laukti eilėje ir t.t. Tikimės, kad ilgainiui įprastu dalyku taps užsiregistruoti vizitui autocentre internetu“, – pokyčius komentuoja G. Maksevičius.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)