„Tai tikrai ne Niujorko ar Paryžiaus mados savaitė. Tai jaunimo mados: gatvės, džinsų, sportinio stiliaus ir netikėtų rinkodaros sprendimų visuma, sujungianti keturias dideles parodas ir madų šou pagrindinėje mados savaitės palapinėje“, – DELFI savo įspūdžius pasakojo Berlyno mados savaitėje apsilankęs Žilvinas Grigaitis.

Anot verslininko, Berlynas kurį laiką mados pasaulyje buvo nublankęs, tačiau ši mados savaitė rėžė tokiu stiprumu, kad visas šis nuopolis teliko praeityje.

„Šįmet labai kryptinga rinkodara pateikė netikėtų sprendimų, – mados savaitę apibendrino Žilvinas. – Berlynas neatsilieka nuo pasaulio rinkodaros tendencijų. Jaunimo drabužių kompanijos ieško savo išraiškos, jungdamos maisto, drabužių, emocijų, sporto ir gėrimų jungtinius projektus. Tikslas vienas – išlaikyti ir tvirtinti savo identitetą labai greitai besikeičiančioje masinio vartojimo rinkoje.“

Nemenkus pokyčius mados pasaulyje iniciavo ir internetinė prekyba. Jos populiarumas skatina naujų prekės ženklų atsiradimą ir taip „šluoja nuo žemės senuosius, sustabarėjusius ženklus“. „Visi supranta, kad jei nesugebės pasikeisti, tai tradicinių parduotuvių ateitis gali būti labai liūdna. Pasaulio raudono kilimo drabužių ženklai masiškai ieško naujų nišų ir bet koks sąmyšis pasaulinėse rinkose jiems siunčia signalus, kad reikia būti universaliais ir reikalingais visur ir visada“, – pasakojo Ž. Grigaitis.

Apie mados tendencijas prabilęs Žilvinas tikino, kad didelių pokyčių nepastebėjo: „Tiek ryškių spalvų deriniai, tiek sportinių batelių panaudojimas klasikinėje madoje, tiek ir aksesuarai ar detalės lieka ryškios. Drąstiškų pokyčių nesimato kitų metų tendencijose ir kolekcijose. Visi atrodo nori būti saugaus rojaus užuovėjoje ir neerzinti savo klientų drastiškomis spalvomis ar modeliais.“

Žilvinas pastebėjo, kad madoje vis dažniau naudojamos vėliavos, kurios nebyliai skatina komunikaciją. „Tokių vėliavų kaip Australijos naudojimas savo kolekcijose parodo, kad laisvalaikio madoje nėra jokių rėmų ir kuo daugiau bus inovacijų ir sprendimų, tuo bus įdomesnis ateinantis sezonas“, – šyptelėjo pašnekovas.

Žilvino Grigaičio įspūdžiai Berlyno mados savaitėje:


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (63)