Praėjo tos 8 minutės, bet jo nebuvo. Telefone mirgėjo įrašai, kad bus tai po 3 minučių, tai po 2, tai vėl po 5 minučių. Ėmiau abejoti, kad vairuotojas atvažiuos. Po maždaug 13 minučių skambina vairuotojas ir sako, kad jis atvyko manęs pasiimti. Sakau, kad aš jo nematau. Paklausiau, kur jis yra. O jis atsakė, kad yra Upėtakių gatvėje. Pasakiau, kad aš tokios gatvės apskritai nebuvau girdėjusi.

Vairuotojas teigė, kad sistema rodė, kad kvietimas – į Upėtakių gatvę, neva sistema rodė, kad aš stovėjau vidury miško. Atsakiau, kad esu Konstitucijos prospekte prie banko ir į mišką čia visai nepanašu.

Žodžiu, vairuotojas buvo pasimetęs ne mažiau nei aš. Jis atšaukė mano užsakymą. O aš su taksi „žaisti“ daugiau nerizikavau ir nuėjau į visuomeninio transporto stotelę. Namuose buvau gerokai vėliau, nei būčiau buvusi, jei būčiau iš karto važiavusi visuomeniniu transportu, o ne laukusi „Uberio“. Savo svečius radau mindžikuojančius prie laukųjų durų, todėl turėjau jų atsiprašyti.

Nors paslaugos negavau ir buvo gerokai sugadintas mano vakaras, bet mokestį, kas be ko, nuo mano banko sąskaitos nuskaičiavo.

Nežinau, kas kaltas dėl šios labai nemalonios situacijos – telefonas blogai rodė mano buvimo vietą? Bet kad jis naujas ir turi pačius geriausius parametrus. Žodžiu, nemaloniai pasijaučiau ir liko daug klaustukų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI apie skaitytojos aprašytą įvykį pasiteiravo „Uber“ operacijų ir logistikos vadovo Lietuvoje Vytauto Černiausko. Jis nurodė, kad pinigai klientei buvo grąžinti.

„Apgailestaujame dėl šio incidento. Mūsų klientų aptarnavimo komanda jau grąžino pinigus keleivei už šią neįvykusią kelionę.

Gali būti keletas priežasčių, kodėl nutiko šis incidentas, todėl kviečiame visus klientus iškilus problemoms 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Jei turite kokių nusiskundimų ar reikia pagalbos, spauskite mygtuką „Pagalba“, kurį galite rasti kairiajame viršutiniame programėles kampe esančiame meniu, arba apsilankykite pagalbos skyrelyje savo keleivio paskyroje uber.com. Susisiekti su mumis galite bet kada, o mes pasistengsime kuo greičiau atsakyti į bet kokius jūsų klausimus“, – rašoma V. Černiausko komentare.

Norite pasidalyti savo istorijomis, kurias patyrėte važiuodami su taksi, „Uber“ vairuotoju ar visuomeniniu transportu? Laukiame jų el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kelionė“.