Nors ne vienas tikino, kad visokių situacijų pasitaiko ir gynė darbuotojus dėl nedidelių atlyginimų ar didelės jų kaitos, buvo ir tokių, kurie pasidalino situacijomis, į kurias teko patekti jiems.

Viena DELFI komentatorė pasakojo, kad jai į kuriozišką situaciją teko pakliūti mobiliųjų telefonų pardavimo salone. Tąkart iš jos telefono kortelės dingo visi joje buvę numeriai.

„O buvo taip: konsultantas (pavadinkim jį Lapu Lapaičiu) man pardavė naują išmanųjį telefoną su „labai gerom sutarties sąlygom“. Paprašiau jo, kad perkeltų duomenis iš mano senojo (neišmanaus) telefono adresų knygelės į naująjį. Lapas Lapaitis reagavo „jokių problemų“, čiupo abu telefonus, nuėjo prie kompiuterio, prijungė ir... pranešė, kad mano telefono modelis senas, todėl įprastu būdu perkelti negali, bet pabandys jį „apgauti“. Prijungė USB prievadą su daug laidų ir vėl kažką malė kompiuteryje. Tada ėmė lakstyti prie likusių trijų kompiuterių ir prie jų prijungti mano senąjį telefoną. Jaučiau, bus problemų. Taip ir atsitiko“, – rašė DELFI komentaruose savo patirtimi pasidalijusi skaitytoja.

Mergina rašė, kad po maždaug 15 minučių jai buvo pranešta, kad telefonas per senas, todėl duomenų perkelti konsultantas negali, bet jei klientė nueis į kitą saloną, kuriame jie turi daugiau jungčių, gal duomenys ir bus perkelti.

„Iš smalsumo nuėjau į tą kitą saloną. Paaiškinau, kad siuntė jo kolega. Tas vaikinas prijungė mano senąjį telefoną prie kompiuterio ir tuoj pat pasakė, kad jau nėra ką perkelti, nes visą adresų knygą Lapas Lapaitis tiesiog ištrynė (tai dėl to taip lakstė tarp tų trijų kompiuterių...) Labai pasigailėjau, kad iš karto nenuėjau pirkti telefono į tą II-ąjį saloną. Moralas: prieš leisdami ką nors daryti su jūsų daiktais tokiam konsultantui, paegzaminuokite jį, uždavęs kelis techninius klausimus. Man įtarimų buvo kilę, kai jis man aiškino apie naujojo telefono veikimą, bet nekreipiau dėmesio. Rezultatas – du mėnesius formavau naują adresų knygą“, – prisiminė DELFI komentatorė.

Kitas komentatorius prisiminė situaciją, kaip tik jo paties dėka sėkmingai pagijo pirštas – laimei, jis rentgeno nuotraukoje pastebėjo tai, ko nepamatė gydytoja.

„Stipriai sumušiau rankos pirštą. Poliklinikoj peršvietė. „Viskas gerai, - sako, – tik sumušimas“. Ir parodė man piršto rentgeno nuotraukytę. Pažiūrėjęs paklausiau, koks ten baltas siūlas ant kaulo matosi? Pažiūrėjo dar kartą. Pasirodo, atskilo kampas prie sąnario. Nedaug, vos matėsi. Mėnesį pirštas buvo ant pagalio pririštas. Taip kad visko būna“, – apie kuriozišką situaciją poliklinikoje papasakojo komentatorius „RD“.

„Aš esu girdėjusi istoriją, kaip vienas vyriškis restorane šaltibarščių užsisakė. Pasiskundė padavėjai, kad kiaušinių juose nėra, tai ji paaiškino, kad kiaušiniai sriuboje ištirpo“, – juokingą situaciją prisiminė kita skaitytoja.

Klausiame Jūsų – ar Jums yra tekę atsidurti panašioje situacijoje? O gal dirbate paslaugų sektoriuje ir galite pasidalyti pasakojimais apie jus nustebinusį klientų elgesį? Pasidalykite patirtimi el.paštu pilieciai@delfi.lt!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)