Rygoje vykusiame Baltijos šalių konkurso finale rungėsi 8 komandos iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Kiekviena komanda turėjo po 15 minučių pristatyti savo idėjas ir sukurti skaitmeninę arba technologinę rinkodaros strategiją, kuri pritrauktų jaunus (15 -25 metų žmones) naudotis atitinkamu kosmetikos produktu.

ISM studentų sukurta „eCare“ sistemos idėja nepaliko abejingų komisijos vertintojų tarpe. Remdamiesi inovatyvumo, dermatologų įsitraukimo į procesą ir gebėjimo įtikinamai perteikti idėją kriterijais, ISM studentų komanda buvo pripažinta geriausia.

L'Oreal konkurso nugalėtojai

Komanda, kurią sudarė ISM Tarptautinio verslo ir komunikacijos trečiojo kurso studentai Sandra Voskaitė, Donatas Bautrėnas ir Kotryna Undraitytė vertinimo komisijai pristatė išskirtinę odos priežiūros sistemą eCare. Studentai sugalvojo išmaniąją telefono plėvelę, kurios pagalba nuolatos skanuojama veido oda, o informacija kaupiama virtualioje informacijos saugykloje „iCloud“. Į šią sistemą taip pat integruojama dermatologo programa, kuri automatiškai siunčia duomenis specialistui, vos tik vartotojas susiduria su odos problemomis. Galiausiai dermatologas, matydamas žmogaus odos duomenis, pateikia specialias rekomendacijas vartotojui bei suasmenintą atitinkamų kosmetikos priemonių pasiūlymą.

„L'oreal Brandstorm 2016“ – tai unikalus, kompanijos L'Oreal rengiamas konkursas, skirtas studentams, turintiems originalių idėjų bei norintiems jas pritaikyti vienam iš L'Oreal priklausančių prekinių ženklų. Nuo 1992 metų Brandstorm konkursas daugiau nei 80 000 studentų suteikė galimybę spręsti versle dažniausiai aptinkamas problemas bei įgyti patirties iš aukščiausio rango L'Oreal atstovų.

Baltijos šalyse konkursas rengiamas nuo 2010–ųjų metų. Konkurso istorijoje pirmą kartą Baltijos šalims atstovaus Lietuvos komanda. Anksčiau nei vienai lietuvių komandai nėra pavykę įveikti nugalėtojų kartelės ir išvykti į didįjį finalą! Linkime sėkmės mūsų studentams!