Arnoldas pasakojo, kad idėja apie tokį projektą kilo todėl, kad jis pats nemėgsta ilgai sėdėti prie knygų, todėl artėjant valstybiniams egzaminams ėmė galvoti, kaip kuo greičiau išmokti būtent tai, ko reikia egzaminams, kad puikiai juos išlaikytų.

„Pirmoji ir kone didžiausia kliūtis buvo lietuvių kalba. Nesu lietuvių literatūros gerbėjas, mieliau renkuosi populiariąją psichologiją ar saviugdos temas nagrinėjančias knygas, tad nebuvau perskaitęs daugumos privalomųjų autorių kūrinių. Kaip ir daugelis kitų moksleivių esant reikalui internete rasdavau kūrinių santraukas, analizes, ištraukas, kartais pagal kūrinius pastatytus filmus. Taip ne tik sutaupydavau daug laiko, bet galėjau jį skirti veikloms, kurios man tikrai patiko labiau. Vis labiau artėjantis lietuvių egzaminas man priminė apie ilgą privalomų autorių sąrašą, kurio dalis vis dar nebuvo pažįstama. Būtent čia man ir kilo idėja – sukurti platformą, kurioje gerai tam tikrą dalyką išmanantys moksleiviai galėtų paskaitų formatu pateikti kitiems savo kolegoms susistemintą informaciją ir konspektus, kurie yra reikalingi egzaminui“, – apie savo idėją DELFI rašė kaunietis.

Vaikinas laiške pasakoja, kad jau tą pačią dieną pakalbėjo su literatūros pamokas mėgstančia drauge Gabriele Ptašinskaite, ir pasiteiravo, ar ji norėtų pasidalinti savo įžvalgomis bei sukaupta patirtimi su kitais abiturientais.

„Gabrielė iškart sutiko ir tądien vakare startavo mūsų projektas pavadinimu „Moksleivis moko(si)“. Tiek aš, tiek Gabrielė buvome tikri, kad idėja yra originali, tačiau tokios sėkmės ir populiarumo nė vienas nesitikėjome. Per keletą dienų idėja apskriejo aplink visą Lietuvą, ja dalinosi mūsų draugai, jų draugai, studentai gailėjosi, jog panašios platformos nebuvo „jų laikais“. Per tokį trumpą laiko tarpą sulaukę beveik tūkstančio „like“ paspaudimų mūsų feisbuko paskyroje nusprendėme surengti pirmąją paskaitą. Kadangi abu esame iš Kauno, paskaita taip pat vyko čia, Kauno Technologijos Universitete, kuris palaikė mūsų idėją ir sutiko prie jos prisidėti“, – rašė Arnoldas.

Pasak jo, apie paskaitą išgirdo 25 tūkst. moksleivių, per 300 iš jų pirmąją parą užsiregistravo ir atvyko jos stebėti gyvai, šiek tiek daugiau nei 4 tūkst. moksleivių paskaitą peržiūrėjo internetu – ji buvo transliuojama feisbuke.

Pirmosios paskaitos metu, projekto iniciatoriaus teigimu, buvo nagrinėjami du privalomieji autoriai (Šatrijos Ragana ir J. Kunčinas).

„Iki egzamino planuojame spėti pravesti dar bent keletą paskaitų apie ne mažiau svarbius autorius ir jų parašytus kūrinius. Taip pat planuose turime įtraukti kitų dalykų, tokių kaip matematika, fizika ar chemiją mokymą, tačiau atsižvelgiant į mažus laiko resursus, greičiausiai tai realizuosime jau kitais metais. Svarbu tik išsaugoti pačią projekto idėją – moksleivis moko kitą moksleivį, tad kitąmet jau reikės ieškoti kitų gabių moksleivių, nes patys su Gabriele jau būsime studentai“, – rašė Arnoldas.

Pasak Arnoldo, jo ir bendraminčių tikslas – kad moksleiviai pačių susistemintą informaciją perduotų tiems, kam nepatinka standartinis, mokyklose dėstomas turinys.

Mokiniai, norintys dalyvauti kitoje paskaitoje, turėtų sekti informaciją feisbuko puslapyje „Moksleivis moko(si)“ – apie kitą paskaitą bus paskelbta artimiausiu metu. Paskaitos nemokamos, jose gali dalyvauti visi norintys moksleiviai, nors labiausiai orientuojamasi į abiturientus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)