Kasmetiniuose „Metų moters“ rinkimuose apdovanojimas skiriamas remiantis automobilių tematika rašančių žurnalistų – vyrų ir moterų – sudarytos žiuri komisijos sprendimu.

Išskirdama „Renault“ grupės vyriausiąją C segmento automobilių ir elektromobilių dizainerę Agnetą Dahlgren komisija norėjo pabrėžti moters karjerą.

Neeilinė karjera „Renault“ dizaino skyriuje

Pabaigusi inžinerinio dizaino studijas gimtojoje Švedijoje, 1990 metais Agneta Dahlgren atvyko į Prancūziją, kur Kompjeno technologijos universitete pabaigė industrinio dizaino studijas. Po studijų ji pasiliko Prancūzijoje, be to, nuo 1991 metų dirbo „Renault“.

2000 metais ji tapo koncepcinių automobilių kūrimo grupės vadove ir sukūrė kelių automobilių – pradedant sunkvežimiais ir baigiant mažais miesto automobiliais, prototipus. Šioje pozicijoje ji išbuvo maždaug 10 metų.

Netrukus buvo įvertintas jos gebėjimas naujai pažvelgti į funkcijas ir išnaudoti technines galimybes. Tarp plačiai įvertintų projektų buvo ir elektromobilis „Renault ZOE“.

2009 metais Agneta Dahlgren tapo vyriausiąja dizainere, atsakinga už strategiškai svarbų C segmentą. Tiek 2016 metų pradžioje pristatytas naujasis „Renault Megane“, tiek ateinantį spalį laukiamas naujasis „Renault Scenic“ buvo sukurti, vadovaujant Agnetai Dahlgren.

Moterų indėlis kuriant naujojo „Scenic“ dizainą

Prie naujojo „Scenic“ dizaino kūrimo prisidėjo ir daugiau moterų. Kartu su Agneta dirbo Jérémie Sommer ir Maxime Pinol. Šios komandos darbo rezultatas – atotrūkis nuo tradicinių, kompaktinių vienatūrių linijų. „Juk vien dėl to, kad tu esi mama arba tėtis, neatsisakysi keliauti su jaudinančios išvaizdos šeimyniniu automobiliu“, – šypsosi dizainerė.

Naujojo „Scenic“ produkto vadovė Cecile Sobole taip pat atliko svarbų vaidmenį kuriant naujojo „Scénic“ dizainą. „Naujasis „Scenic“ atrodo dar labiau geidžiamas, nei jo pirmtakas, – sako ji. – Visi jo keleiviai gali jaustis ypatingi. Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuris yra suderintas su moderniu amžiumi ir pritaikytas šiuolaikiškų šeimų gyvenimui.“

Naujojo „Scenic“ programos vadovė Irina Zaretskaya pabrėžė saugumo ir komforto svarbą: „Naujajame „Scénic“ panaudotų sėdynių struktūra yra tokia pati, kaip ir naujajame „Espace“. Stoge įrengtas pertvarų neturintis panoraminis stoglangis, kuris salonui suteikia ypatingo šviesumo pojūtį. Naujasis „Scenic“ siūlomas su maždaug dešimtimi aktyvaus saugumo sistemų, kurių tarpe yra aktyvaus avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija. Pirmą kartą segmente tokia sistema bus standartinės įrangos sąraše!“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (59)