Ar žinojote, kad:

2015 m. vidutinis Instagram‘o peržiūrėtojas pamėgdavo bent vieną įrašą (angl. post) per dieną. Paaiškėjo, kad žmonių, kaip nors sureagavusių į vienokį ar kitokį įrašą, skaičius siekė 61 % per dieną (pamėgimas ar komentaras), o tuo tarpu 30 % Instagram‘o vartotojų pamėgo 10 įrašų per dieną.

70 % Instagram‘o vartotojų dalyvavo mažiausiai viename konkurse, kur buvo naudojama žyma (angl. hashtag). Apie 33 % žiūrėjusių buvo tikri, kad konkursą, kuriame reikėjo naudoti vienokias ar kitokias žymas, buvo labai paprasta laimėti.

84 % Instagram‘o vartotojų pareiškė, kad jie mėgsta gauti „patinka“ paspaudimus (angl. likes) savo asmeniniame turinyje. Tai reiškia, kad prekiniai ženklai turėtų ne tik siekti gauti „laikus“ iš žmonių socialiniuose tinkluose, jie turėtų periodiškai ir patys juos jiems duoti.

46 % Instagram‘o vartotojų (vyrų ir moterų) turi koleginį arba universitetinį išsilavinimą. Apie 48 % Instagram‘o bendruomenės nurodo, kad jie yra įdarbinti, siekia karjeros.

48 % Instagram’o vartotojų 2015 metais pranešė, kad jie seka prekinius ženklus socialiniuose tinkluose, nes nori būti pralinksminti, smagiai praleisti laiką, pasijuokti ar būti nustebinti jų dalinamų paveikslėlių turiniu.

Vienas svarbiausių aspektų, susijusių su verslo rinkodara Instagram‘e, yra turinio, kuriuo dalinamasi, kokybė. Tai gali būti iššūkis įvairiems prekiniams ženklams dirbti kūrybiškiau ir produktyviau, idant sukurtų kampanijas, kurios savo vizualiniu turiniu pritrauktų kuo daugiau pasekėjų.

Pateikiame penkis patarimus, padėsiančius tobulinti Instagram‘o kampaniją versle:

1. Piktnaudžiavimo žymomis taisyklė Instagram‘e nelabai galioja. Kuomet kituose socialiniuose tinkluose norima išvengti per daug žymų naudojimo, nuotraukomis varomame socialiniame tinkle kuo daugiau žymų vartosite, tuo didesnę auditoriją pasieksite.

Knygoje „The Ultimate Guide of Hashtags“ QuickSprout infografika sako, kad įrašai, kurie turėjo 2 žymas, pritraukė vidutiniškai 41 % reakcijos į juos. Tuo tarpu įrašai, kurie turėjo 11 ir daugiau žymų (šis socialinis tinklas leidžia naudoti iki 30), rezultate pasiekė 79.5 % reakcijų iš 1000 peržiūrėjusiųjų.

2. Įtraukite savo Instagram‘o auditoriją į komunikaciją ir leiskite jiems dalintis savo nuotraukomis arba komentarais. Per dažnai prekių ženklai įsitraukia į tiesioginius pokalbius su savo klientais. Tuo tarpu turinys auga proporcingai nuo sekėjų Instagram‘e skaičiaus.

3. Nebūkite per daug reklaminiai, komerciniai, kai kuriate turinį Instagram‘e. Šis socialinis tinklas yra sukurtas pramogai, linksmybėms, gyvenimo potyriams ir įkvėpimams, tačiau ne didžiulei komercijai.

4. Dažnai skelbkite įrašus! Prekiniai ženklai Instragram‘e auga greitai, priklausomai nuo sekėjų skaičiaus ir gerbėjų įsitraukimo, jei įrašais yra dalinamasi vieną-du kartus per dieną, kiekvieną mėnesio dieną. Vartotojai naršo po Instagram‘o turinį nepaprastai greitai, o kadangi tai sparčiai judantis socialinis tinklas, tai ir žmonių požiūris į jį kiek kitoks. Socialinių tinklų administravimo įrankis Hootsuite neseniai sukūrė galimybę iš anksto sukurti Instagram‘o įrašus, taip padarydami įmonėms dalinimosi jais darbą daug lengvesniu.

5. Investuokite į charizmatiškus paveikslėlius bei antraštes. Prekinis ženklas, priverčiantis žmones šypsotis ar juoktis, laimi sekėjus paversdami juos į paties prekinio ženklo gerbėjus.

Tačiau jokiu būdu nereikia dalintis turiniu tik tam, kad tiesiog dalintumėtės. Dalinkitės juo tada, kai turinys yra išties naudingas, turintis išliekamąją vertę ar naudą.

Rinkodaros rezultatai Instagram‘e yra lygiaverčiai strateginėms ir kūrybinėms pastangoms, bet kai tai yra atliekama teisingai, Jūsų prekinis ženklas įšoka į vieną užimčiausių ir naudą duodančių internetinių auditorijų pasaulyje.

„Vienas didžiausių pliusų naudojant Instagram‘ą yra tas, kad jis turi šimtaprocentinį organinį pasiekiamumą. O tuo tarpu Facebook'o prekinių ženklų įrašų organinis pasiekiamumas vis mažėja.“ pabrėžia „63 Wire Marketing“ rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją