Tačiau jos neišlaiko pakankamai ilgos distancijos, norint pabandyti visas Monako GP lenktynes nuvažiuoti tik su vienu sustojimu.

„Naujos ultraminkštos padangos paliko gana gerą įspūdį ir užtikrino tai, ko ir buvo tikėtasi – didelį greitį ir galimybę turėti įtakos varžybų strategijai.

Sprendžiant iš visko, ką mes pamatėme per treniruotes, naujos padangos leidžia nuvažiuoti daugiau nei 15 ratų, kol ateina laikas jas pakeisti. Klausimas yra tas, kuris nors pilotų pabandys atsisakyti strategijos varianto tik su vienu sustojimu, kadangi tik pastarasis leido pilotui nugalėti Monake per pastaruosius keturis etapus iš šešių.

Komandoms iki lenktynių dar teks išanalizuoti labai daug duomenų, kol bus priimtas galutinis taktikos variantas, juolab, kad iki kvalifikacijos šeštadienį trasos asfalto būklė dar smarkiai pasikeis“, - „Pirelli“ sporto padalinio vadovas Paulas Hembery.