Prieš kelerius metus veiklą pradėjusio startuolio įkūrėja A. Čepulytė teigia: „Verslo kūrimo sprendimas atėjo pamažu, tiesiog palankiai susiklosčius gyvenimo aplinkybėms.“

Dėl išaugusios informacijos sklaidos darbuotojams tapo gerokai lengviau rasti geresnes darbo pozicijas, o kartu jie tapo pastebimesni potencialių darbdavių.

Išaugęs darbuotojų mobilumas skatina konkurenciją ir verčia darbdavius ieškoti būdų išlaikyti arba pritraukti talentingus bei imlius specialistus.

Pastebima, kad jau ir Lietuvoje stiprėja įmonės kultūros formavimasis, tad nieko keista, kad darbo aplinka tampa vis reikšmingesnė.

A. Čepulytė daugiau nei septynerius metus dirbo tarptautinėse įmonėse, kuriose įgijo daug vadovavimo ir projektų valdymo patirties. Verslininkė sako po ilgų darbo paieškų supratusi, kad Lietuvoje reikalinga platforma, kuri kandidatams atskleistų įmonės kultūrą ir leistų susipažinti su darbo aplinka.

„Be to, man patinka dirbti su informacinėmis technologijomis ir sisteminti procesus“, – apie savo sprendimą kurti verslą pasakoja moteris.

Paklausta, kas pasikeitė jos gyvenime nusprendus imtis nuosavo verslo, A. Čepulytė nuoširdžiai atsako: „Esu laiminga, kad veikla, kuria užsiimu, teikia malonumą. Atsirado daugiau rizikos, nes paslaugai, kurią plėtoju, reikia daug daugiau pastangų. Ne veltui sakoma, kad stebuklai vyksta palikus komforto zoną“, – tikina verslininkė.

Sunkiausios verslo pamokos

A. Čepulytė išskiria kelis dalykus, kurie labai svarbūs plėtojant verslą ir ilgainiui susiduriant su tam tikromis problemomis.

„Viena sunkiausių klaidų versle, kai procesas tampa svarbesnis už rezultatą“, – neabejoja ji. Pašnekovės teigimu, taip pat kartais reikia mokėti būti griežtesniam ir gebėti priimti staigius sprendimus.

„Manau, kad kiekvienam žmogui, turinčiam idėją ar pradedančiam savo verslą, labiausiai netikėta tai, kad kažkas nesupranta, kaip veikia sukurtas produktas ar paslauga, – tęsia pasakojimą verslininkė. – Sunku susitaikyti, kad kitiems nėra didelio poreikio naudotis paslauga arba kad ji nėra tokia svarbi, kaip pačiam atrodo.“

Tačiau, anot pašnekovės, pasaulinės tendencijos lietuviams yra palankios ir ateityje ji žada su jomis supažindinti visuomenę, parodyti, kas taps svarbu ir inovatoriška.

A. Čepulytė įsitikinusi, kad labai svarbu tikėti idėja, tačiau taip pat svarbu surasti žmones, turinčius panašią viziją. „Su svarbiu investuotoju iš Kanados susipažinome per „Nextury Ventures“ fondą“, – apie vieną reikšmingą žingsnį plečiant verslą sako moteris.

Pašnekovė įsitikinusi, kad paslaugą, kaip ir kiekvieną produktą, reikia parduoti.

„Siekiant didinti vartotojų skaičių, svarbu aiškiai pateikti mūsų sistemos pranašumus“, – aiškina verslininkė.

Ko reikia, kad verslas klestėtų, teiraujuosi pašnekovės ir išgirstu nuoširdų bei paprastą atsakymą: „Nebijoti rizikuoti. Vertė ir kokybė taip pat neatsiejami vienas nuo kito, siekiant, kad verslas klestėtų. Startuolio kelias nėra lengvas. Reikia pereiti visus augimo etapus, kol pagaliau aplanko sėkmė.“

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su viso-mis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje. iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.