Idėja kurti lietuviškus interjero lipdukus kilo visai netikėtai – ieškant tokio puošybos elemento savo namams. „Tuomet moteriai kilo mintis sukurti lietuviškas namų taisykles, kad kiekvienuose namuose būtų bent trupinėlis laimės, optimizmo, kad ir lietuvių sienos prabiltų.

Finansavo savo lėšomis

Pasak pašnekovės, „Odi Odi“ yra tikras šeimos verslas, finansuojamas iš asmeninių lėšų. Čia įdarbinti visi – net ir patys mažiausi.

Tai nuo pat pradžių buvo užsiėmimas, šeimai teikiantis daug džiaugsmo, tačiau, nepaisant noro pulti į jį stačia galva, verslo galimybes ir naujas idėjas nuspręsta vertinti racionaliai.

„Tikiu, kad sprendimas, kurį prieš kelerius metus priėmėme, buvo teisingas. Tuo metu sutarėme, kad išmatuosime, apskaičiuosime ir įvertinsime rizikas. „Odi Odi“ yra savotiškas eksperimentas – verslas, kuriam leidžiame augti organiškai, tarsi iš savęs“, – tvirtina kūrėja.

Verta pastebėti, kad toks verslo modelis pasiteisino. Įmonė veikia pelningai, atsiranda vis daugiau klientų. D. Žilinskienė teigia, kad vienas sėkmės veiksnių – nuoširdus bendravimas.

„Moterys kur kas labiau žavisi interjero lipdukais, bet tai natūralu, juk mes emocionalesnės, mums labiau norisi sukti jaukų šeimos lizdelį. Vyrai dažnai tik pagūžčioja pečiais, nesuprasdami, kam to reikia.

Tačiau esu tikra, kad visi klientai jaučia nuoširdų rūpestį ir norą padėti, patarti, rasti geriausią jų erdvei tinkantį sprendimą“, – įsitikinusi D. Žilinskienė.

Anksčiau kamavusios dvejonės, ar idėja pasiteisins ir ras savo vartotoją, jau praeityje. Šiuo metu didžiausia dilema – kurį kelią pasirinkti, kad veikla vystytųsi dar sparčiau.

Visas laikas verslui

Anot D. Žilinskienės, pradėjus savo verslą, neliko ribos tarp darbo ir laisvalaikio.

„Savaitgaliai, vakarai, atostogos ir net šventės – galva visuomet užimta šia veikla. Daug ką teko išmokti ir pasidaryti pačiai, bet gautos naujos žinios ir patirtys, malonios pažintys atsipirko su kaupu“, – sako moteris. Jeigu kartais kyla dvejonių, gelbsti šeima ir klientai.

„Žmonės, matantys mano darbų prasmę, kartu džiaugiasi laimėjimais, įsitraukia į kūrybinį procesą ir man padeda. Labai džiaugiuosi, kad kuriu laimingiems žmonėms, tai mane įkvepia ir motyvuoja“, – teigia verslininkė.

Pašnekovė įsitikinusi: verslas klestės tik tada, kai veikla teiks džiaugsmo, malonumo ir kels ambicijas.

„Svarbiausia – neprarasti tikėjimo savo projektu, turėti aiškią viziją ir kryptingai jos siekti“, – mintimis dalijasi D. Žilinskienė.

TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK la-boratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.