Paskambinau į servisą, kuriame paskutinius kelis sykius lankiausi. Automobilį nutempti atsisakė, nors buvo likęs vos 1 km iki serviso. Na, tiek to, paskambinau draugui, nutempė. Diagnozė – blogos visos 4 žvakės (šiaip jos negenda visos iškart, jei ką). Sutikau žvakes pakeist, nes, šiaip ar taip, buvo keistos jau senokai, profilaktiškai tai padaryti nepakenks.

Meistrui pasakiau, kad galiu duot ranką, koją nukirst ar leistis sukapojama į gabalus, bet žvakės šiuo atveju tikrai niekuo dėtos, juolab žinau, kaip automobilis elgiasi, kai kas nors su žvakėm negerai. Dar įspėjau, kad tikrai grįšiu ir tegu nori nenori būna pasiruošę mane nutempti, nes tikrai automobilio nesuremontavo.

Dar pasiskambinau tėčiui, nupasakojau kas nutiko, jis nustatė, kad kaltas komutatorius, nes jo tokio pat modelio automobiliui taip yra buvę. Žinoma, servisas automobilio nepataisė, po „remonto“ besitampančiu automobiliu pavyko nuvažiuoti 8 kilometrus per 2 kartus, vakare atsiėmiau, užteko parvažiuoti namo, kitą rytą užteko nuvažiuoti beveik visą kelią iki serviso. Žinoma, automobilis tampėsi kaip pasiutęs, užduso visai netoli serviso. Paskambinau, pasakiau, kad viskas, darykit ką norit, bet automobilį nusitempkit, nes kaip automobilis prieš remontą nevažiavo, taip nevažiuoja ir dabar.

Labai nepatenkinti, bet nutempė. Servise paprašiau pažiūrėti, ar viskas tvarkoj su komutatorium, gavau tik patyčių laviną, kad nieko neišmanau, atstočiau su savo nesąmoningom teorijom. Ėmė aiškinti, kad reikia keist kuro siurblį, mono įpurškimą (iš esmės pusę variklio), dar visokias nesąmones skiesti.

Paskambinau tėčiui, tą pačią dieną jis atsirado servise su kitu komutatoriumi (važiavo daugiau nei 100 kilometrų). Variklį radom išrinktą, buvo aplaužytas karbiuratoriaus dangtelis. Išsiderėjom, kad leistų pabandyti susiremontuoti patiems. Su tėčiu susirinkom variklį, pakeitėm komutatorių (tam padaryti užtenka 8 varžtus atsukti), visą laiką klausėmės serviso savininko patyčių, kokie mes idiotai, kad jis žino geriau, kad dar tikrai aš pas jį grįšiu (tikrai ne, už jokius pinigus). Rezultatas – pakeitus komutatorių automobilis jau kelis mėnesius važiuoja be jokių pasitampymų, po serviso nereikalingų ardymų papildomai reikėjo keisti karbiuratoriaus dangtelį ir ilgai vargti su žymiai išaugusiomis kuro sąnaudomis, nes gudruoliai meistrai išreguliavo viską, kas tik įmanoma, teko reguliuoti karbiuratorių, degimą, dujų įrangą ir t.t. Už nieką jie paėmė 70 eurų.

Labai tam servisui ačiū, dar kartą įsitikinau, kad mano tėtis vis dėlto geresnis mechanikas už daugelį meistrų. Ir pamokymas visiems servisams – jei automobilį atvaro moteris ir sako, kad gali būti tas ar anas, būkit malonūs, bent patikrinkit ir nesityčiokit, gadinat savo įvaizdį, be to, nurodytas gedimas gali ir pasitvirtinti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Esate atsidūrę panašioje situacijoje? Teko susidurti su panašia bėda Lietuvoje ar svetur? O gal jus yra bandę apgauti, kai bandėte įsigyti automobilį? Pasidalykite savo patirtimi! Rašykite el.p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Automobilis“.