Pateikiame kelis patarimus, kuriais remiantis pasieksite didesnio žinomumo tam skiriant vos vieną valandą per dieną.

1. Kaupkite atsiliepimus bei rekomendacijas

Kiekvienas su rinkodara dirbantis asmuo žino, kad atsiliepimai labai padeda gerinti rinkodaros kampanijas. Bet ar jie suvokia, kad tokie atsiliepimai, pasiekiami platesniuose vandenyse, dar labiau padeda įmonės žinomumo gerinimui?

Paskaitykite tipines istorijas, apipintas įmonės profiliu, kurias skaitote šiuolaikinėje spaudoje. Jos aprašo kasdienes situacijas ir įtraukia klientų atsiliepimus. Priežastis aiški: straipsnis be atsiliepimų ar komentaro – tai tik tavo paties subjektyvi nuomonė.

Redaktoriai ir skaitytojai žino, kad tušti plepalai dvelkia pigumu. Jie taip pat suvokia, kad turėti savęs pripažinimą tarp kitų prideda patikimumo. Jums kaupti atsiliepimus nebus sudėtinga, tačiau pareikalaus užsispyrimo. Nuolatos akcentuokite savo komandoje, kaip svarbu yra turėti rekomendacijas ir būkite tikri, kad ir kolegos jas fiksuoja. Juos galite visi žymėti kad ir Google Doc‘uose. Dažnai užtenka ir žodžiu paklausti savo klientų, ką apie jūsų paslaugas jie galvoja. Kiek laiko tai užtruks? 10 min. per dieną.

2. Pranešimas spaudoje – bent kartą per mėnesį

Ne, pranešimas spaudoje nėra lygus tiesiog ploto užpildymui puslapiuose. Ir taip, žurnalistai vis dar mėgsta pranešimus spaudai. Ne, pranešimai spaudai nėra mirusi priemonė. Tačiau taip, pranešimų spaudai naudojimas kaip SEO strategija yra mirusi strategija.

Tiesa yra ta, kad pranešimai spaudai nėra tiesiog įrankis. Tačiau kaip ir visi įrankiai, teisingose rankose tai gali nuversti kalnus. Jie vis dar padeda informuoti žiniasklaidą apie svarbius įvykius, informuoti savo klientus bei rėmėjus, sukurti viešą įrašą apie įvykius įmonėje. Suformuluokite rimtą mintį ir išleiskite pranešimą spaudai bent kartą per mėnesį, bet tik tuo atveju, jei turite ką įdomaus pasakyti. Jei turite didžiules laiko skyles, kurių metu niekur nieko apie jus rašyta nebuvo, sudarote įspūdį, kad arba kažkas yra negerai, arba jūsų įmonėje tiesiog nieko nevyksta.

3. Sekite žurnalistą

Žurnalistai ir redaktoriai vis dar labai naudoja Facebook‘ą kaip savo pagrindinę socialinę platformą. Ir kaip ir visi mirtingieji socialiniuose tinkluose, jiems svarbu, kad juos kažkas sektų, dalintųsi jų įrašais, skirtų „laikus“, paliktų įdomius ar juokingus komentarus.

Vertinkite šį nepaprastą žurnalistų šaltinį. Megzkite ryšį su jais. Sekite juos.

Žinant, kad žurnalistai ir redaktoriai kasdien yra bombarduojami įvairiais laiškas ir pasiūlymais, Facebook‘as yra puiki vieta būti pastebėtiems. Tik neužsiiminėkite „agresyviu“ savęs viešinimu – ko per daug, tas neveikia.

Kalbant apie susijusias sferas, būkite tikri, kad žmogus, kurį taip sekate socialiniuose tinkluose, tikrai yra jums naudingas, rašo su jūsų įmone susijusia tema. Labai greitai tokią medžiagą galite rasti naudojantis Google paieška.

4. Straipsniai rinkodaros tikslams

Tai yra slaptas viešųjų ryšių ginklas, kuriuo naudojasi gudrieji rinkodaros vilkai. Ar neatrodo, kad kai kurios įmonės – visąlaik naujienose? Jie tai padaro tai su galinga turinio marketingo galia. Kaip tai vyksta? Reikia tiesiog sugebėti aktualiausias temas susieti su savo įmonės sritimi. Taigi, jei PVM pokyčiai yra dabar labai aktuali ir „ant bangos“ esanti tema, pagalvokite, gal yra kažkokie kampai, kuriuos galėtumėte susieti su savo įmone. Tai reikalauja nuolatinio domėjimosi apie labiausiai popsines temas, akylaus žvilgsnio ir sugebėjimo iš musės paversti dramblį.

Puiku, kad socialiniai tinklai čia gali taip pat labai padėti, nes juose visada matome populiariausias, skaitomiausias temas.

5. Pretenduokite į apdovanojimus

Kas nenorėtų laimėti apdovanojimo? Apdovanojimai yra labai naudingi kiekvienam. Įmonės jaučiasi gerai pirmaudamos kažkokioje srityje. O taip pat klientams smagu žinoti, kad dirba su įmone-nugalėtoja.

Laimėti daugybę apdovanojimų yra puikus būdas susikurti stiprų įmonės portfolio, įgauti didžiulę reputaciją. Bet pirmasis žingsnis iki apdovanojimo gavimo – susižinojimas, kur gali pretenduoti, kokie konkursai vyksta ir pan. Kiekvienai industrijai yra pilna sauja apdovanojimų.

Nepraleiskite progos savo biuro fojė pasistatyti keletą apdovanojimų – tai sukurs rimtos, lyderiaujančios įmonės įvaizdį.

Skirti šiek tiek savo brangaus laiko įmonės viešinimui atneš jums tikrai daugiau naudos. Straipsnis, specialisto nuomonė komentaras – bet kas, kas galėtų paguldyti jūsų įmonės pavadinimą žiniasklaidos puslapiuose, padės jus būti ryškesniems.

Verslininkas, rinkodaros sistemų kūrėjas Romualdas Mačiulis savo viešoje paskaitoje yra sakęs: Jei aš turėčiau savo įmonės sąskaitoje tik 100 €, drąsiai juos išleisčiau viešiesiems ryšiams.“