Kaip tik gegužės 12-ąją prekybos tinklas „Rimi“ paskelbė akciją „Vežk kuo nori“, kurios metu su lojalumo kortele taikoma 20 proc. nuolaida visoms prekėms.

Akcija vyksta Vilniuje ir Kaune.

Tačiau prekybos tinklo atstovė spaudai Giedrė Bielskytė komentare DELFI tvirtino, kad akcija niekaip nesusijusi su prekybininkų boikoto akcija.

„Tai yra reguliarus mūsų pasiūlymas pirkėjams – šiemet mes ją jau darėme 7 kartus skirtinguose miestuose ir skirtingose parduotuvėse – pvz., praėjusį ketvirtadienį ji vyko Panevėžyje, Šiauliuose bei Klaipėdoje. Akcija yra iš anksto planuojama (prieš du-tris mėnesius), nes mūsų pirkėjai ją mėgsta, naudojasi galimybę apsipirkti pigiau, tad mes turime pasiruošti, kad pirkėjų lauktų pilnos lentynos. Taip sutapo, kad ji vyksta tuomet kai paskelbta iniciatyva neiti į parduotuves“, - sakė ji.

2015 m. akciją „Vežk kuo nori“ organizuota daugiau nei 20 kartų.

DELFI primena, kad iškart po trijų dienų boikoto akcijos, šeštadienį prekybos tinklas „Maxima“ organizuoja didžiules nuolaidas, kai kelioms dešimtims prekių grupių bus taikomos 20-40 proc. nuolaidos.

Prekybos tinklas tvirtino, kad tai niekaip nesusiję su socialiniuose tinkluose kilusia pasipiktinimo banga.

Parodys, kas čia viršininkas?

Marketingo specialistas Linas Šimonis anksčiau DELFI teigė, kad tikėtina, kad „Maximos“ atstovai nepripažins, kad tokia akcija, susijusi su socialiniuose tinkluose susibūrusiais pirkėjais, norinčiais tris dienas nepraverti parduotuvių durų.

„Taip, ir „Maxima“, ir „Akropoliai“ daro daug akcijų su didžiulėmis nuolaidomis. Ar tai tikrai nėra susiję su kuo nors? Manau, kad kažkoks ryšys vis vien yra“, - kalbėjo pašnekovas. L. Šimonis svarsto, kad visgi šeštadienio būsima akcija norima parodyti, „kas yra viršininkas“.

Kalbėdamas apie 100 tūkst. gyventojų subūrusią grupę, kuri žada tris dienas neiti į parduotuves, marketingo specialistas teigė, kad prekybos tinklams tai nėra didelė krizinė situacija.

„Žmonės tiesiog užsipirks anksčiau ir tris dienas neis. Tris dienas neiti į parduotuvę nėra neįprastas dalykas. Nemanau, kad čia yra sėkmingas reiškinys. Tai gal daugiau yra noras pademonstruoti, kad yra kažkam nepritariama“, - kalbėjo L. Šimonis.

Pasiteiravus, kaip, jo nuomone, į šią iniciatyvą turėjo reaguoti prekybos tinklai, pašnekovas teigė, kad jie turėjo nereaguoti į žadamą parduotuvių boikotą: „Mano nuomone, reaguoti nereikėjo, parodant, kad tinklai yra aukščiau ir vis vien pirkėjai pirks, o tiesiog po pasakyti, kad apyvartoms įtakos akcija neturėjo“.

L. Šimoniui suprantama, kodėl pradėjus visuomenei diskutuoti apie kainų pokyčius atpirkimo ožiais didžiąja dalimi tapo prekybos tinklai.

„Visada nedidelės įmonės iš pradžių yra labai mėgiamos, nes jos padarė kažką inovatyviai, naujai, žmonėms patiko, bet kai visi subėga ir perka, įmonės tampa didelės ir jei tai yra labai didelė įmonė, tai ji tampa didelei daliai žmonių nemėgiama“, - komentavo pašnekovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (877)