Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto priežiūros tarnyba aiškinosi, kas kliudė laidus.

Tai padaryti galėjo vokiečių jachta, kuri vakar stovėjo Juodkrantėje. Vizualiai buvo matoma pažeista ant stiebo esanti topinė lempa. Tačiau jachtoje savininkų nebuvo ir uosto priežiūros tarnybos atstovams su jais nepavyko pasikalbėti.

Įtariama, kad vokiečių jachta pažeidė Klaipėdos uosto laivybos taisykles ir į Kuršių marias plaukė neleistinoje vietoje tarp Kiaulės Nugaros ir Tarptautinės jūrų perkėlos.

Toje vietoje, kur stovi plaukioti draudžiantis ženklas, aukštos įtampos laidai kabo 9 metrų aukštyje.

Pagal galiojančią tvarką išplaukti iš uosto į Kuršių marias reikia farvateriu, kuris yra tarp Kiaulės Nugaros ir Smiltynės. Ten laidai kybo 12 metrų aukštyje. Apie tai taip pat įspėja ženklas.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitonas Viktoras Lukoševičius vakar savivaldybėje vykusiame pasitarime dėl laivybos per Jūros šventę nuogąstavo, kad panašūs atvejai gali pasikartoti.

Paprašyta, kad į šventę atplauksiančius laivus priimsiančios organizacijos išaiškintų svečiams ir laivybos Klaipėdos uoste tvarką.

Taip pat Jūros šventės dienomis bus griežtai sekama, kad mažieji laivai uosto akvatorijoje ir Danės upėje nepažeidinėtų laivybos taisyklių.

Policija skundėsi, kad ankstesnėse Jūros šventėse praplaukiantys kateriai sukeldavo bangas, pavojingas po Danę plaukiojantiems valtimis ir vandens dviračiais. Valstybinė vidaus vandens laivų inspekcija žadėjo švenčių dienomis budėti Danėje ir bausti tuos, kurie sukels bangas.