Žindymo karolių gamintoja „Eco Teething“ Lietuvos mamoms pristatė daiktą, kurio patrauklumą ilgokai teko įrodinėti, bet ilgainiui viskas stojo į savo vietas.

Perspektyvų netrūksta

D. Ščebedienė pasakoja, kad „Eco Teething“ idėjos ji specialiai neieškojo. Pati idėja ją susirado.

„Jau kurį laiką galvojau, su kokia veikla norėčiau susieti savo ateitį, o rankdarbius mėgau visada. Tačiau konkreti idėja susirado mane pati. Panašių žindymo papuošalų buvau įsigijusi Amerikoje. Ir visai netyčia galvoje toptelėjo mintis, kad pomėgis gali tapti ir pinigų šaltiniu“, – pasakoja ji.

Nuotraukos padėjo atskleisti poreikį

Verslininkė pripažįsta, kad verslo pradžia buvo nelengva. Lietuvos mamoms gana ilgai reikėjo pasakoti, kas yra tie žindymo karoliai, pristatyti save.

„Lietuvos mamos apie žindymo karolius nieko nežinojo. Po kiekviena nuotrauka pasipildavo komentarai: kas tai, kaip jie naudojami? Pirmasis veiklos pusmetis buvo labiau skirtas tik reklamai, o pirkėjų dauguma buvo iš užsienio šalių, kur tokie papuošalai yra tikrai populiarūs. Tačiau po truputį žinia sklido, tad ir klienčių Lietuvoje atsirasdavo vis daugiau, o kai paskelbiau pirmosios žindymo fotosesijos nuotraukas su savo papuošalais, nebeliko ir klausimų, nes nuotraukos puikiausiai atspindi jų naudojimo paskirtį“, – pasakoja pašnekovė.

Visi karoliai rankų darbo

Labiausiai jai širdį glosto grįžtančių klienčių užsakymai, atsiųstos nuotraukos su padėkomis. Kiekvieną papuošalą D. Ščebedienė gamina pati, tam skiria tikrai daug laiko (vienus žindymo karolius pagaminti užtrunka apie tris keturias valandas), tad kiekvienas užsakymas yra asmeniškai brangus.

„Reikliomis savo klienčių tikrai nepavadinčiau, gal greičiau atsargiomis ir atsakingomis. Dažnai prieš pirkdamos išsiklausinėja visų smulkmenų: iš ko pagaminti karoliai, ar saugūs, ar tinka vaikučiams kramtyti, kaip reikia prižiūrėti. Tai tikrai labai svarbu ir džiaugiuosi, kad mamoms rūpi tokie klausimai, į juos visada mielai atsakau ir, jei reikia, patariu“, – teigia verslininkė.

Pirmieji jos gaminiai buvo skirti jai pačiai. Tokia tiesioginė patirtis irgi labai svarbi žengiant į priekį. „Pirmieji gaminiai buvo skirti man ir mano dukrytei, nes tuo momentu dar juos galėjome naudoti ir pačios. Ji man, galima sakyti, padėjo pagaminti pirmuosius modelius, nes mačiau, kas dukrytei labiau patinka ir ko geriau nedaryti“, – sako D. Ščebedienė.

Verslą ir motinystę suderinti galima

Kai darbas yra toks artimas širdžiai, tai ir verslo bei motinystės derinimas pasidaro visai nesunkus. „Mano manymu, verslas ir motinystė prieštarauja vienas kitam tik tada, kai visas laikas skiriamas verslui, o vaikui – tik kelios valandos per dieną. Mano atveju yra visai kitaip: mano visa diena skirta vaikams, o darbui – tik vakaras ir... naktis“, – juokauja verslininkė.

Todėl savo abejojančioms kolegėms mamoms ji pataria tiesiog patikėti, kad viskas bus gerai, ir tada tikrai viskas bus gerai.

„Paskatinimo žodžių galima sugalvoti daug, bet jei jūs pačios netikėsite savo sėkme, jokie žodžiai nepadės. Aš savo sėkme tikėjau nuo pat idėjos gimimo mano galvoje, tikiu ir dabar. Labai daug įtakos turi ir pačių artimiausių žmonių palaikymas bei reakcijos. Tad stenkitės, kad jus suptų tik pozityvūs ir palaikantys žmonės!“ – pokalbį baigia D. Ščebedienė.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK la-boratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą.