Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, pirmasis oficialiai Europoje parduodamas „Mustang“ atvyko su visomis regalijomis – 8 cilindrų, 5 litrų darbinio tūrio varikliu, „Launch Control“ sistema, raudonai dažytu raumeningu kūnu ir amerikietiškos legendos dvasia.

Jau šią savaitę „Mustang“ savo lengvo lydinio kaulus pramankštins Kačerginės trasoje. O automobilio kaina Lietuvoje – nuo 36 tūkst. 500 eurų.

Gamintojų teigimu, naujasis „Mustang“ yra subalansuotas sportiškumo ir praktiškumo derinys. Modelis turi aibę klasikinio dizaino elementų – atpažįstami galiniai žibintai iš trijų dalių, įmantrios trapecijos formos grotelės, ryklio nasrus primenantis automobilio priekis. „Ford Mustang“ bus galima pasirinkti „fastback“ ar „convertible“ kėbulo formos.

Variklio modifikacijos taip pat dvi – klasikinė 5 litrų darbinio tūrio „aštuoniukė“, generuojanti 418 AG, arba 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklis, gebantis pasiekti 314 AG. Abi variklio versijos galimos su šešių laipsnių mechanine ar automatine pavarų dėže.

Modifikacija su 5 litrų darbinio tūrio V8 ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. greitį pasiekia vos per 4,8 sekundės. Pagrindinėje šios versijos komplektacijoje įmontuota greito starto iš vietos sistema „Launch Control“.

„Ford Mustang“ su 2,3 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. pasiekia per 5,8 sekundės. Pastaroji variklio versija, iš panašių rinkoje esančių automobilių išsiskiria kukliomis degalų sąnaudomis – vos 8 l/100 km, o anglies dvideginio emisija neviršija 179 g/km.

Lietuvai skirtas „Ford Mustang“ standartinėje komplektacijoje turi „Performance Pack“ priedą, kurį sudaro sustiprinti stabdžiai bei aušinimo sistema, pritaikyta dinaminiam vairavimui. „Selectable Drive Modes“ funkcija leis vairuotojui pačiam reguliuoti automobilio važiuoklės ir jėgainės darbą pagal savo nuotaiką ir vairavimo aplinkybes.

Vairuojant bus galima rinktis iš kelių važiavimo režimų „Drive Modes“. Perjungimo svirtelėmis galima reguliuoti „AdvanceTrac“ elektroninę stabilumo kontrolę, akceleratoriaus reakcijos greitį, pavarų perjungimo algoritmus ir suderinti automobilio valdymą taip, kad jis atitiktų „Normal“, „Sport+“, „Track“ ar „Snow/Wet“ nustatymus. „Effort Electric Power Assisted Steering“ režimai leis pasirinkti normalų, komfortišką ar sportišką vairo sukimo stiprumo ir tikslumo būdą.

Panorėjęs automobilio galimybes išbandyti uždaroje lenktynių trasose, vairuotojas galės naudotis stebėsenos programa „Track Apps“, leidžiančia fiksuoti svarbiausius ekstremaliam vairavimui aktualius parametrus.

Automobilyje sumontuota naujausia ryšių sistema „Ford SYNC 2“ su valdymo balsu funkcija ir lietimui jautriu ekranu.

„Ford Mustang“ bus siūlomas raudonos spalvos, su standartiniais 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, automatiniais HID priekiniais žibintais, dviejų zonų klimato kontrole, LED galiniais žibintais ir galiniu difuzoriumi. Už „metallic“ ir „triple yellow“ spalvas teks papildomai primokėti atitinkamai 730 ir 1310 eurų.

Į standartinę modelio įrangą įeina devynių kolonėlių garso sistema, „SYNC 2“ balsu valdoma komunikacijos sistema ir 8 colių spalvotas liečiamas ekranas centrinėje konsolėje, odinis salonas, aliuminio pedalų apdaila. „Premium Shaker“ garso ir navigacijos sistema su 12 garsiakalbių kainuos papildomus 1310 eurų.

Išskirtinis papildomos įrangos paketas „Style Pack“, kurio sudėtyje – ventiliuojamos priekinės sėdynės, juodos odos interjeras, išskirtinė durelių apdaila, galiniai parkavimo jutikliai, 19 colių „Premium Luster Nickel“ lengvo lydinio ratlankiai, pirkėjo piniginę patuštins papildomais 2610 Eur.

Didelis dėmesys skirtas naujojo „Ford Mustang“ keleivių bei pėsčiųjų saugumui. Standartinėje saugumo komplektacijoje – padidinto saugumo paketas, pėsčiųjų apsaugos sistema, aktyvūs saugos diržai, priekinės saugos oro pagalvės, vairuotojo kelių apsaugos oro pagalvė, šoninės saugos oro pagalvės, „Isofix“ vaikiškų kėdučių tvirtinimo taškai galinėje sėdynėje. Be to – elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESC), stabdžių ABS, elektrinis vairo stiprintuvas (EPAS), elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema (EBD) su avarinio stabdymo pagalbos sistema (EBA), sukibimo kontrolės sistema (TCS).

„Ford Mustang“ modifikacijos su 2,3 I talpos „EcoBoost“ varikliu kaina (su PVM) prasideda nuo 36500 Eur, kabrioleto – nuo 40700 Eur; su 5,0 l V8 agregatu – nuo 41900 Eur, o kabrioleto – nuo 44800 Eur.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)