Šis modelis pasižymi minimalistiniu dizainu, kurį įkvėpė klasikiniai lenktyniniai motociklai ir šiuolaikinės techninės naujovės. Motociklo detalės apnuoginamos, o profilis atkartoja lenktyninius „Sportster“ 1950-1960-ųjų metų modelius, tai tikras šiuolaikinis „Caferacer“.

Motocikle „Roadster“ montuojamas oru-aušinamas 1200cc V-Twin variklis. 19 colių priekinis ir 18 colių galinis lieto lydinio ratai buvo sukurti specialiai šiam modeliui.

Naujojo „Roadster“ priekinė pakaba yra sustiprinta naujomis 43 mm apverstomis šakėmis su trigubomis spyruoklėmis. Galiniuose amortizatoriuose įmontuotos dujomis reguliuojamos emulsinės ritės ir trigubos spyruoklės su reguliuojama apkrova. Šie pakabos sprendimai skirti geresniam ir patogesniam važiavimui, geresniam stabilumui posūkiuose pasiekti ir efektyvesniam stabdymui.

Gerą stabdymo galią šis motociklas pasiekia dviejų 11,8 colių plaukiojančių rotorių, esančių priekiniame rate, dėka.

Agresyvumą padidina žemai įmontuotos rankenos ir vidinis reguliuojamas kojų laikiklis, kuris skirtas tinkamai prisitaikyti motociklininko svoriui ir prisiderinti prie klasikinio 12,6 litrų „Sportster“ degalų bako.

Siekiant išlaikyti būdingą „Roadster“ motociklams apnuogintą apatinės dalies dizainą, 1,5 colio buvo sutrumpintas galinis sparnas, jis padarytas trumpesnis nei pirmtakų. Galiniai posūkio signalai pritvirtinti tiesiai prie sparno statramsčių, naujoviška plokštelė ir galinis lempų modulis bei „fast-back“ sėdynė perteikia tvirtą ir neperkrautą vaizdą.

„Harley-Davidson Roadster“ bus siūlomas keturių spalvų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)