Naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas dabar pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir įsiliejo į C bei S klasių šeimą, gabaritais atsistodamas tarp jų.

Salone – moderni įranga ir inovacijų kupinas interjeras. Viena didžiausių naujovių tapo sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, kuriems galima parinkti vieną iš trijų atvaizdavimo stilių „Classic“, „Sport“, „Progressive“.

Tiesa, šie ekranai siūlomi ne bazinėje įrangoje. Standartinėje versijoje prietaisų skydelyje bus montuojamas 7 colių ekranėlis, o vidurinėje dalyje – 8 colių.

Taip pat pristatoma įdomi ir originali funkcija – E klasės modelio vairas turi lietimui jautrias zonas, kurios reaguoja į vairuotojo pirštų judesius aukštyn/žemyn ir į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leisiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, turės tik E klasės vairuotojai.

Kol kas naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. „E 200“ modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, „E 220 d“ – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), „E 350 d“ – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios motoras. Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą.

Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per „9G-TRONIC“ devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Belieka pridurti, kad tarp gausybės saugos sistemų E klasės „Mercedes-Benz“ pasiūlė ir savarankišką eismo juostos keitimo pagalbininką.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (144)