Mados namų „Burberry“ vyriausias dizaineris ir vadovas Christopheris Bailey yra didelis B. Clementine'o talento gerbėjas. Mados pasaulyje sklando gandai, kad jis ir britų muzikos sensacija B. Clementine'as – labai geri draugai. Pats Londoną į Paryžių iškeitęs ir benamio dalią patyręs atlikėjas viename interviu prisipažino, kad labai vertina šią pažintį ir daug išmoko iš šio aukštosios mados inovatoriaus.

Benjamino Clementine'o pasirodymas vyriškų drabužių linijos pristatyme:

„Benjaminas yra užtikrintas poetas. Jo tekstai ir galingas balsas paliečia kiekvieno klausytojo širdį. Jis tikras ir nesugadintas britų talentas, todėl mes didžiuojamės, kad jis sutiko pasirodyti gyvai mūsų renginiuose ir jo kūryba įgarsina „Burberry“. Čia ir dabar jis kuria gyvenimo garso takelį. Jo atsidavimas, aistra ir įtaiga yra kažkas neįtikėtino“, - taip apie B. Clementine'ą atsiliepė viena įtakingiausių mados pasaulio asmenybių ir pripažintas dizaineris C. Bailey.

B. Clementine'o vardas ir muzika jau kuris laikas skamba beveik kiekviename mados namų „Burberry“ žingsnyje. Jo fiziniai duomenys, išvaizda ir įvaizdis iškart atkreipė mados skautų ir žiniasklaidos dėmesį. Mados žurnalų viršeliai, fotosesijos ir išskirtiniai interviu tapo svarbia jo muzikos komunikacijos dalimi. B. Clementine'as – šiuolaikinės britų kultūros ambasadorius ir vienas labiausiai įkvėpiančių britų menininkų šiandienos pasaulyje.

Kviečiame peržiūrėti vyriškų drabužių linijos pristatymo aftermovie:

Ši kūrėjo ir istorinio drabužių prekės ženklo sinergija neapsiriboja tik gyvais pasirodymais. Jo muzikos katalogą šių metų pradžioje papildė skaitmeninis leidinys „Live For Burberry“. Jame įrašytos „Nemesis“ ir „Adios“ kūrinių versijos, kurias B. Clementine'as sausio viduryje atliko gyvai naujos drabužių linijos vyrams pristatyme. Dalis jo kūrinių taip pat skamba įvairiose reklamose ir kitose „Burberry“ priemonėse.

Kur mada, ten ir muzika, tad abejoti mados namų „Burberry“ pasirinkimais greičiausiai nereikia. Šio prabangaus mados prekės ženklo kolekcijų pristatymuose ir įvairiuose renginiuose gyvus pasirodymus jau surengė Jamesas Bay, „Rhodes“, George'as Ezra, Jake'as Buggas, Tomas Odellis ir kiti sparčiai populiarėjantys britų atlikėjai. Kylantiems britų atlikėjams šių mados namų podiumas ir įvairūs turinio projektai tapo išskirtine scena. Tai - savita gyvos muzikos platforma ir dar vienas puikus pavyzdys to, kad muzika ir mada žengia koja kojon.

Šios savaitės pradžioje mados namai „Burberry“ pristatė vyriškų kvepalų aromatą „Mr. Burberry“ ir paviešino intriguojantį trumpo metro filmą, pristatantį šį visiškai naują produktą. Šio filmo garso takelio autorius – B. Clementine'as. Jame skamba vienas pirmųjų jo įrašų „I Won't Complain“, kurį jo karjeros pradžioje išleido viena prancūzų leidybinė kompanija.

Trijų minučių trukmės filme, kurį režisavo „Oskaro“ laimėtojas ir žinomas britų režisierius Steve'as McQueen'as, įsimylėjelių porą vaidina kylantys britų aktoriai Joshas Whitehouse'as ir Amber Anderson. Tai – pirmasis komercinis šio režisieriaus darbas per visą įspūdingą jo karjerą. Jo darbų sąraše – pasaulyje puikiai sutikti filmai „12 vergovės metų“, „Gėda“ ir „Alkis“.

„Tas jausmas, kai du nuo viso pasaulio atsiriboję jauni žmonės žaidžia meilę. Jų vienintelis troškimas yra rūpintis vienas kitu ir būti kartu. Intymios ir gan atviros sekso scenos, išskirtiniai vaizdai viešbutyje, legendinės Londono vietos, puikus kastingas bei iki skausmo gražus B. Clementine'o kūrinys tik sustiprino purvino savaitgalio idėją“ – sakė britų režisierius S. McQueen'as.

Įdomu tai, kad ši „Burberry“ reklama nufilmuota su 70 milimetrų kino juosta ir kamera, kurių pasaulyje likę tik keletas. Naujausią kvepalų aromatą vyrams pristatantį trumpo metro filmą internete lydėjo „making of“ video medžiaga, kurioje taip pat kalbinamas ir Benjaminas Clementine'as.

Šį pavasarį Vilniuje, ko gero, nebus aktualesnio koncerto. Gegužės planus jau besidėlioję lietuviai audringai sureagavo į šį Lietuvos koncertų organizatorių pasiekimą – žinia apie Benjamino Clementine'o koncertą netruko pasklisti tarp draugų, pažįstamų ir vietos melomanų.

Ištikimiausi B. Clementine'o gerbėjai Baltijos šalyse taip pat planuoja atvykti į Vilnių ir susipažinti gyvai su vieno geriausių praėjusių metų albumo „At Least For Now“ autoriumi. Išskirtinės muzikos koncertais nuolat lepinami latviai ir estai vieni pirmųjų suskubo pirkti bilietus į šį koncertą. Panašu, kad Lietuvoje yra daugiau šio atlikėjo gerbėjų nei gali tilpti „Compensa” koncertų salėje. Labai tikėtina, kad gegužės 13 d. prie įėjimo į šią aikštelę bus galima išvysti užrašą „Sold out“.

Benjamino Clementine'o viešnagę Vilniuje pristato muzikos agentūra „8 Days A Week”, kuri jums jau atvežė įtakingos britų leidyklos „4AD” pasididžiavimą Sohn, Los Andželo projektą „Rhye“, kultinį britų prodiuserį Tricky ir suomių muzikos vunderkindą Jaakko Eino Kalevi. Renginio organizatoriai ragina pasirūpinti bilietais iš anksto ir perspėja, kad jų kiekis itin ribotas. Bilietais į B. Clementine'o pasirodymą prekiauja oficialus bilietų platintojas „Bilietų pasaulis“. Balandžio pabaigoje bus pranešta, kas iš lietuvaičių dalinsis viena scena su šiuo muzikos talentu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją