Kaip skelbia „Reuters“, tai galimai susiję su mažesniu darbo dienų skaičiumi ir Velykomis. Šių metų kovas – pirmas mėnuo nuo 2015 m. kovo mėn., kai automobilių pardavimai Vokietijoje neaugo.

„Lyginant su prieš metus fiksuotais rezultatais, šių metų kovo mėn. rodikliai iš tikrųjų neatspindi paklausos, nes praėjusiais metais Velykos buvo balandžio mėn., o šiais metais – kovo mėn.“, – patikino Vokietijos automobilių pramonės asociacijos prezidentas Matthiasas Wissmannas.

Užsakymai vidaus rinkoje kovo mėn. mažėjo 11 proc., o gamyba vidaus rinkoje mažėjo 7 proc. iki 516100 vnt. Automobilių gamintojų asociacijos pateikiamais duomenimis, eksportas mažėjo 8 proc. iki 396300 vnt.

Vokietijos nekintantys pardavimai kontrastuoja su antroje ir trečioje vietoje Europoje pagal pardavimus atsidūrusiose Prancūzijos ir Italijos rinkose fiksuojamu užtikrintu augimu. Kovo mėn. Prancūzijoje automobilių pardavimai šoktelėjo 7,5 proc., o Italijoje – net 17 proc.

Vokietijos gamintojus gimtinėje lydėjo permaininga sėkmė

Balandžio 5 d. federalinės motorinių transporto priemonių administracijos (KBA) išpublikuoti kovo mėn. duomenys atspindi skirtingus „Volkswagen Group“ priklausančių markių automobilių pardavimų rezultatus. „Volkswagen“ markės automobilių pardavimai Vokietijoje krito 6,3 proc. (derėtų nepamiršti apie skandalą, kai klientams buvo parduota 11 mln. automobilių klastojančių variklių taršos rodiklius). „Porsche“ pardavimų rezultatai kovą netikėtai suprastėjo net 12 proc.

Geriau sekėsi kitoms „Volkswagen Group“ įmonėms. „Škoda“ pardavimai augo 5,3 proc., „Seat“ automobilių registruota 6,5 proc. daugiau, o „Audi“ pardavimai paško visais 10 proc.

Artimiausi konkurentai „Opel“ fiksavo 1,2 proc. pardavimų augimą, o „Ford“ pardavimų rezultatai pagerėjo 3,5 proc. BMW ūgtelėjo proc., o „Mercedes-Benz“ rodikliai sumenko procentu.

Prancūzija ir Italija pastebimai stiebėsi

Italijoje kovą parduota net 17,4 proc. daugiau automobilių (190381 vnt.) nei tą patį mėnesį pernai ir tai yra geriausias rodiklis nuo 2010 metų pirmojo pavasario mėnesio. Verta pažymėti ir tai, kad dviženklis augimas šioje šalyje stebimas nuo pat metų pradžios – per ketvirtį rinka pasistiebė 20,8 proc.

Tradiciškai Italijoje daugiausiai pardavė „Fiat“, kurios rodikliai pakilo 21,6 proc. (41926 vnt.). Antroje vietoje atsidūrė „Volkswagen“ (+20,4 proc., 14281 vnt.), trečioje – „Ford“ (+25,1 proc., 14087 vnt.).

Prancūzija kovo mėnesį gali pasigirti 7,5 proc, augimu ir 211264 parduotais automobiliais. Ketvirčio augimas siekia 8,2 proc.

Kovo mėnesį šioje šalyje toliau dominavo „Renault“ (+10,7 proc., 46587 vnt.), antra buvo „Peugeot“ (+2,9 proc., 34837 vnt.), trečia – „Citroen“ (+0,9 proc., 19840 vnt.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)