Tiksli dvikovos data ir vieta kol kas nežinoma, bandomųjų važiavimų formatą dabar tikslina sekundantai, o svetainė zr.ru kol kas pasakoja, dėl ko įsiplieskė šis konfliktas.

Rusijos įmonė „Šerp“ praėjusiais metais pradėjo gaminti tokio paties pavadinimo visureigį su mažo slėgio padangomis. Automobilį, kuriam, pasak gamintojų, niekas negali prilygti pravažumu, padėjo projektuoti garsus savo srities konstruktorius Aleksejus Garagašjanas.

„Šerp“ geometriniai parametrai iš tiesų įspūdingi. Visureigio ratų bazės dydis de facto praranda savo aktualumą: milžiniškos padangos yra praktiškai viena šalia kitos, o į saloną galima patekti per liuką arba per galines dureles.

„Šerp“ neturi besisukiojančių ratų ir tradicinio vairo. Automobilio judėjimo kryptis keičiama kaip vikšrinėse transporto priemonėse – pasitelkus borto frikcinius mechanizmus. Automobilį varo 1,5 l dyzelinis variklis „Kubota V1505-t“, kurio galia siekia 44 arklio galias. Sausumoje „Šerp“ gali įsibėgėti iki 45 km/val., maksimalus greitis vandenyje – 6 km/val. Rusų gamybos visureigio galimybės bekelėje pademonstruotos šiame vaizdo įraše.

„Hunta“ – bendras baltarusių ir vokiečių specialistų darbo vaisius. Šis visureigis labiau primena tradicinį automobilį, turi besisukiojančius priekinius ratus, įprastą vairą, o salone matyti kai kurie civilinio komforto ženklai.

„Hunta“ ratų bazė siekia įspūdingus 3100 mm ir teoriškai automobilis gali sėsti ant pilvo. „Hunta“ gali turėti dvejopus variklius: 2 l dyzelinį variklį „CMD GN 199 AT, kurio galia – 95 AG, arba 1,7 l benzininį variklį VAZ-21214, kurio galia – 81 AG. Maksimalus greitis sausumoje – 50 km/val., vandenyje – 8 km/val.. Prie automobilio galima pritaisyti ir sraigtą.

Savo automobilio galimybes kūrėjai taip pat pademonstravo vaizdo įraše.

Atkreipkite dėmesį į iššaukiantį vaizdo įrašo pavadinimą: „Aš – „Hunta“! Aš – bekelių karalius! „Šerp“, o tu kas?“. Žinoma, „Šerp“ gamintojai negalėjo pakęsti tokio įžūlumo ir kolegoms baltarusiams pasiūlė išbandyti automobilių sugebėjimus bekelėje – tuomet iš tikrųjų paaiškės, kuris iš jų yra karalius, o kas – tik apsišaukėlis ir išsišokėlis. Nepaisant to, kaip baigsis ši dvikova, jau dabar akivaizdu, kad abu automobiliai ras savo pirkėjus ir turės gerbėjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (232)