Palyginti su pirmtaku GL, „Mercedes-Benz GLS“ pasižymi naujausia pneumatinės pakabos sistema „Airmatic“, išplėstomis „Dynamic Select“ transmisijos režimų galimybėmis ir devynių pavarų „9G-Tronic“ automatine pavarų dėže.

„Mercedes-Benz GLS“ paaugo, kad jame komfortiškai tilptų visi septyni visureigio keleiviai: bendras automobilio ilgis siekia 5130 mm, plotis – 1934 mm, o aukštis – 1850 mm. Naujojo modelio ratų bazė – 3075 mm.

Visureigiai komplektuojami su 4 skirtingais varikliais. „GLS 500 4Matic“ modelyje įmontuotas V8 tipo 335 kW (455 AG) galios variklis, kurio sukimo momentas siekia 700 Nm.

„GLS 400 4Matic“ komplektuojamas su V6 tipo 245 kW (333 AG, 480 Nm) galios varikliu, tuo tarpu galingiausias „Mercedes-AMG GLS 63 4Matic“ modelis siūlomas su keturių litrų darbinio tūrio 430 kW (585 AG, 760 Nm) galios varikliu su dviem turbinomis.

Dyzelinių variklių gerbėjams gamintojai taip pat turi ką pasiūlyti – į „Mercedes-Benz GLS 350 d 4Matic“ montuojamą V6 tipo 190 kW (258 AG, 620 Nm) variklį.

Gamintojai pažymi, kad naujojo „Mercedes-Benz GLS“ varikliai – našesni ir naudoja mažiau degalų. Palyginti su pirmtaku, „GLS 500 4Matic“ turi 15 kW (20 AG), o „Mercedes-AMG GLS 63 4Matic“ – 20 kW (28 AG) daugiau galios. Tuo tarpu „GLS 400 4Matic“ variklis vidutiniškai sunaudoja nuo 8,9 l/100 km degalų.

Kuriant naująjį „Mercedes-Benz GLS“ eksterjerą, didžiausias dėmesys buvo skiriamas iškilioms kėbulo linijoms bei galiniams žibintams, siekiant pabrėžti šio modelio modernumą ir eleganciją. Viduje vairuotojų laukia trijų stipinų multifunkcinis vairas, atnaujintas prietaisų valdymo skydelis bei spalvotas 20,3 cm įstrižainės ekranas su lietimui jautriu valdymo pultu.

Siekiantiems išskirtinumo gamintojai siūlo apdailos detalių variacijas: medžio imitacija ar oda dekoruotus vairus, interjero apšvietimo spalvinius sprendimus bei valdymo skydelio, durelių ir kitų automobilio detalių apvadų variantus.

Automobilyje įdiegtos važiavimo juostos kontrolės sistema „Active Lane Keeping Assist“, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti ir leidžianti automatiškai sustoti „BAS Brake Assist“ sistema, kuri kartu su „Collision Prevention Assist Plus“ sistema padeda identifikuoti kliūtis kelyje ir jų išvengti, taip pat apie objektus esančius „aklojoje“ zonoje perspėjanti „Active Blind Spot Assist“ sistema ir daugybė kitų saugos bei pagalbinių sistemų.

Keleivių komfortui paliktos didesnės erdvės galvai, pečiams ir alkūnėms. Be to, reguliuojama vidurinė eilė leidžia perdaryti automobilio interjerą taip, kad būtų patogu gabenti net ir daug vietos užimantį bagažą – į automobilį galima talpinti iki 2124 mm ilgio ir 815 kg svorio krovinį.

Lietuvoje visureigio kaina prasidės nuo 75 tūkst. 903 eurų su PVM („GLS 250 d 4Matic“, 258 AG versija), o sportiškasis „Mercedes-AMG GLS 63 4Matic“ su 585 AG galios varikliu kainuos nuo 137 tūkst. 184 eurų su PVM.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)