Vilnių iš Didžiosios Britanijos per Lenkiją lėktuvais pasiekusi Aušra pasakojo skridusi oro linijomis „LOT“. Pasiekusi Lietuvos sostinę mergina tikino mačiusi, kaip atskridus jos lagaminai buvo mėtomi darbuotojų.

„Aišku, nepagautas – ne vagis, bet aš mačiau, kaip mano lagaminus mėto, – pasakojo Aušra. – Tik išėjusi iš lėktuvo priėjau prie to pačio darbuotojo ir pasakiau, kad kreipsiuosi į atitinkamas institucijas, jei mano lagaminai bus apvogti ar pan.“

Jau į oro uostą nuėjusi Aušra sakė pamačiusi, kad vienas lagaminas buvo visai sulūžęs, ant kito nebebuvo pusės plėvelės. Keleivės teigimu, oro uoste paklausus, kaip jai elgtis, iš pradžių buvo nurodyta kreiptis į tuos, kurie lagaminus mėtė, vėliau – į pamesto bagažo poskyrį.

„Ten dėl šito pradėjo bylą ir sakė kreiptis į oro linijas, ten užsiregistruoti. Manau, laukia ilga procedūra“, – sakė mergina, kol kas jokio atsakymo iš oro linijų nesulaukusi.

Aušra piktinosi susidariusia situacija. Pasak keleivės, nukentėjo ne tik jos lagaminas, bet ir jame buvę daiktai – kosmetikos pakuotės, tačiau dėl kompensacijos už jas mergina nesikreipė, nes abejoja, ar pavyks ją atgauti ir už sulaužytą lagaminą.

Kaip DELFI paaiškino Vilniaus oro uosto atstovai, kiekviena aviakompanija turi ją aptarnaujančią ir visomis procedūromis su lagaminais besirūpinančią antžeminio aptarnavimo įmonę. LOT oro linijų atveju, tai yra „Baltic Ground Services“.

Šios kompanijos atstovai portalui nurodė, kad informaciją apie incidentą jie yra gavę ir šiuo metu yra vykdomas įvykio tyrimas.

„Esame gavę informaciją apie incidentą ir apgailestaujame, jei keleivio bagažas ir turtas buvo apgadintas būtent Vilniaus oro uoste. Visos kelionės metu, keleivio bagažas buvo rūšiuojamas skirtingų antžeminio aptarnavimo bendrovių Londono Hitrou, Varšuvos Frederiko Šopeno ir Vilniaus tarptautiniuose oro uostuose. Nepaisant to, vadovaujantis vidiniais įmonės nuostatais, pradėtas tyrimas siekiant išsiaiškinti tikslias šio įvykio priežastis. Atsargumas yra vienas svarbiausių „BGS“ reikalavimų rūpinantis keleivių turtu, o pastebėjus bagažo apgadinimą, visuomet rekomenduojame kuo skubiau apie tai informuoti oro linijas. Aviakompanija artimiausiu metu susisieks su keleiviu, o apie „BGS“ vidinio tyrimo rezultatus keleivį informuosime asmeniškai“, – teigiama įmonės komentare.

DELFI taip pat kreipėsi ir į oro linijų „LOT“ atstovus, tačiau jie nurodė, kad apgailestauja, bet neteikia jokios informacijos, susijusios su keleiviais jų nuosavybe ar pretenzijomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)